Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 jeg skal få 3d mølle av mannen. og lurer på hvor jeg kan finne noen nettsider som har. greit å finne en jeg liker som han kan kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 På el-forretning? Det er der de har forskjellig 3D-utstyr. Hvilken mølle skal det forresten være, vannmølle eller vindmølle? Og hva er greia med 3D for å produsere korn?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 3d mølle? Måtte tenke en stund før jeg skjønte hva du mente her altså Denne er skikkelig bra http://sportsmaster....emolle/T70.aspx Om jeg skal gi noen tips så er det at du skal styre unna de billigste, da er det bedre å kjøpe brukt. De billigste bråker som et helsike og er ikke veldig gode å løpe på. Prøv ihvertfall før du kjøper. http://www.sportsmas...tredemolle.aspx
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg har "billig" variant fra obs til 5000,-. Den kan jeg lage treningsprogrammer til flere bruker på, den har motor til tilten så du kan forandre "motbakken" mens du løper. Pulsbelte følger med, så pulsen viser på skjermen, samme gjør kalloriforbruket farten og hellingen. God å løpe på er den også. Har ikke merket at den støyer mye, men så har jeg ingenting å sammenligne med heller. Det som lager mest lyd er jo selve løpingen, ikke mølla. Den er utsendemessig ganske lik den dyre som det linkes til her. Jeg løper som regel turer på ca 1 time på den. Har hatt den i 3 år nå, og den virker like godt fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 jeg skal få 3d mølle av mannen. og lurer på hvor jeg kan finne noen nettsider som har. greit å finne en jeg liker som han kan kjøpe. Du er ikke dronningen av fysisk aktivitet, forstår jeg
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg har "billig" variant fra obs til 5000,-. Den kan jeg lage treningsprogrammer til flere bruker på, den har motor til tilten så du kan forandre "motbakken" mens du løper. Pulsbelte følger med, så pulsen viser på skjermen, samme gjør kalloriforbruket farten og hellingen. God å løpe på er den også. Har ikke merket at den støyer mye, men så har jeg ingenting å sammenligne med heller. Det som lager mest lyd er jo selve løpingen, ikke mølla. Den er utsendemessig ganske lik den dyre som det linkes til her. Jeg løper som regel turer på ca 1 time på den. Har hatt den i 3 år nå, og den virker like godt fortsatt. Oj, så heldig. Jeg kjøpte meg en lite brukt en. SOm hadde kostet 16 000. Fikk den for 4000. Men den ble ødelagt....Fått høre at man må ha vekselstrømsmotor om man skal bruke den lenge i strekk, båndet bør være langt nok (har lange ben, og ditto lange steg, så båndet bør minst være 140cm)...Hvordan er den fra OBS? Vet du merket, og modell. Så de hadde en nå til 5000....Er det samme type? Jeg har som mål og greie 12km/t med 2%stigning på 1t...Holder den mølla du har til sånn løping? Og jeg er nesten 80 kilo (men ikke helt uten treningsgrunnlag.Bare lang og stor )
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Sitter på jobb, husker ikke merke, men min mann på 85kg løper også turer på rundt timen på den. Stigningen har ikke gradeskala, bare 1 til 10. Har du en link eller bilde av den de har nå, så kan jeg se om den er lik.
ormeynglet Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Hei Jeg har den som hun nr. 3 linket til her oppe. Veldig fornøyd med den, har alt jeg trenger og mere til. Anbefales.
gale damen Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Vann eller vind? *s* eller kanskje det er vand? Eller Vinn? Holland kan være et bra sted å begynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå