Gå til innhold

Haff å huff.......................


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes tiden begynner å bli veldigggggg langgggg....... Har termin 5 okt., Men må med hånden på hjerte si at jeg håper hun kommer før. Sliter med vond rygg pga. to prolapser i korsryggen. Og restless legs som holder meg våken om natten. Får jeg til å sove sammenhengende i mer en 2 timer er man overlykkelig. Gjennomsnittlig sover jeg maks 3-4 timer pr natt og kanskje en halv time på dagen. Normalt trenger jeg mellom 7-10 timer. Har hatt dette i 2 mnd nå. Kjenner det tærer veldig på kreftene det å ikke få nok søvn. Har lyst til å spørre jordmoren om man kan sette igang fødselen når det er igjen 1-2 uker til termin. Men vet dem er veldig strenge på dette og vil at det skal starte av seg selv....

 

Lykketrollet i magen vokser og koser seg. Er veldig aktiv og kontaktsøkende. Pappa'n elsker å leke med henne, han trykker og prater og hun svarer. Han ler hjertlig når han ser hun dytter ut rompa eller sine små bein og jeg huffer meg. Ikke like behagelige disse beveglesene hennes da, spesielt når hun strekker på seg og dytter seg nedover i bekkenet. Hun ligger med hode ned men det har ikke festet seg. Er tredjegangsfødende så hun har jo veldig god plass. Et palass sier storesøster på 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...