Gå til innhold

Da blir d vel februar igjen da:-)


løvemamma29

Anbefalte innlegg

Hei. Eg er en av de som har hatt en fot i januar13 og en fot her på februar13:-) var på ul i går og fikk flytta termin fra 31.januar til 07.februar:-) har fra før av en gutt født i febr05 og ei jente i juni08. Ul-legen meinte d komme ei lita jentr-så nå er navnejakten i full gang. Har ikkje vore så aktiv på foruma for syns d va så vanskelig å forholde seg t to stk.. Me har no blir eg her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er du vår, fint for oss!! ;) Grattis med jente i magen da!! Her er det to uker til UL, jeg klaaaarer ikke vente!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig! :-) Jeg holdt til på januarforumet med termin 2601, men etter ultralyd på mandag ble jeg flyttet 1 uke tilbake med ny termin 3.2, blir spennende å se om jeg får januar-eller februarbaby :-) her ventes jente nr3, har også en gutt som er min førstefødte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være!! Her telles det ned til ultralyd som er neste fredag!! Syns tiden går alt for sakte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og gratulerer:) Vet ikke selv om jeg hører til her eller i mars13 siden jeg på tidlig ultralyd fikk indikasjoner om at termin vil bli flyttet en uke, men jeg hører iallefall til her i en måned til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg også flytta hit:) Menstermin 30 januar, og ul termin 9 februar. Vi får holde oss her nå, og satse på at det er mer akyivitet her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...