Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Min gode venninne har hatt samboer i 4 år. De har et barn sammen og har egentlig ganske harmonisk forhold. Begge to er 25 år gamle, og ganske så virile Problemet HENNES er at hun får null utbytte av sex. Eller, man kan da ikke si null, hun sier at hun liker selve akten, men at samboeren hennes gir henne absolutt ingenting. Han ønsker verken å bruke tunga eller fingrene, og foretrekker bare å peise på til han er ferdig, så snu seg og legge seg til å sove. Hun har aldri hatt orgasme med ham sier hun, selv om det aldri var noe problem før hun traff ham da hun var singel og hadde et par elskere. Hun har sagt hva hun savner i forhold til sexen, men det er samme leksa hver gang - han sier ja, ja, så skjer det ingen endring. Hvordan kan hun få snu denne "trenden" i senga? Noen som har hatt lignende problem og ordnet opp?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg hadde vel bare ikke sluppet ham til før jeg hadde fått service. "Jeg er ikke helt klar, slikk meg til jeg kommer, da er det så mye bedre når du kommer inn i meg..." Hun må jo bare sette ned foten. Er vel en selvfølge å gjøre en innsats for partnerens nytelse:-)
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Hun kommer ingen vei med å ta det opp med en venninne, som igjen tar det opp med fremmede på et forum. Skal hun løse et problem med sin mann, bør hun ta det opp med sin mann og ingen andre. En forutsetning for å ha et godt sexliv, og samliv forøvrig, er at man klarer å kommunisere ordentlig.
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Å komme etter 4 år med at man ikke er fornøyd med sexen, og aldri har vært det, er sannelig litt av en fornærmelse. Dette burde hun ha vært tydelig på fra starten av.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Å komme etter 4 År med at man ikke er fornøyd med sexen, og aldri har vært det, er sannelig litt av en fornærmelse. Dette burde hun ha vært tydelig pÅ fra starten av. Hun har vært tydelig fra starten av. Han forklarte at han syntes det var ekkelt Å utføre oralsex, noe hun aksepterer. Han sier ogsÅ hele tiden at han skulle bli flinkere pÅ forspill og tilfredsstille henne, men ingenting skjer (ihvertfall ut fra det hun sier). Hun hevder selv at hun aldri har faket slik at han ser at hun ikke fÅr noe ut av det, uten Å nevneverdig bry seg. P.S. Det at hun deler sÅnne ting med ei venninne og ber henne legge det ut pÅ forumet er at hun er veldig forknytt i forhold til det Å snakke med andre jenter om sex, og vil gjerne ha rÅd fra andre. HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Det der hadde jeg ikke gidder og hadde egentlig dumpet mannen. Men det er meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå