Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Vurderer det veldig til jenta i magen. Uttales Noell.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Hvis du har utenlandsk mann. På norsk jente er det tøvete.
Musemorbr / Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg synes det er et koselig navn. Det følger liksom litt julestemning med det, om du forstår.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Tenker jul med engang! Men på et norsk barn syntes jo je det er idiotisk, og får lit assosiasjoner il å være så spesiell som mulig. Men det er jo inn nå å ha super spesielle navn. Men dere må jo velge det dere liker uten å tenke på andre da. For det er alltid noen som vil like og noen som vil mislike et navn uansett hva det er.
Eliane Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 betyr ikke det jul da,fransk?? ville ikke brukt det selv, siden vi begge er norske,men hadde jeg hatt en fransk mann så.. nei,ville ikke brukt det da heller.. gå rundt å hete Jul, stakkars lita..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Noël er jul. Det er vel ikke noe verre enn å hete Bjørn, Stein, Vår, Juni etc. Synes navnet er fint jeg. Nå har jeg fransk mann så da er det kanskje mer naturlig med et sånt navn for oss, men synes navnet er fint til en helt norsk jente også :-)
Eliane Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 burde jeg husket. uttalen er vel tilnærmet lik? men uansett, er jo opp til dere foreldre å velge navn.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Vurderer det veldig til jenta i magen. Uttales Noell. Liker det kjempegodt. Også på et norsk barn. Kunne lett vurderte det til min egen datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå