Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 off har skikkelig vondt inni meg... poden satt på fanget mitt i sofaen foran bordet mens jeg støtte h*n, så skjønner jeg ikke hva som skjedde men h*n falt hvertfall fremover og dunket det lille hodet sitt i bordet!! Var jo ikke et langt fall. 10 cm kanskje, men GUD så panikk jeg fikk! H*n begynte å gråte men jeg var kjapp med å trøste h*n og da sluttet h*n å gråte og kom med et lite smil.. nå sover h*n, og jeg bekymrer meg sikkert uten grunn, men kan jeg la h*n sove, eller bør jeg sjekke med gjevne mellomrom om h*n puster (!!) ? som sagt så gråt h*n med en gang, h*n er veldig lett å trøste sånn sett. skikkelig dårlig samvittighet *SNUFS*
3 gleder Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 De tåler mye disse små. Ifb med fall bør du være obs på at barnet er ved bevissthet og evt kvalme. Det har skjedd at mine små aktive gutter har slått hodet. Jeg har da sjekket dem ved soving. Rugget litt for å sjekke at de reagerer.
Serepta Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Går sikkert bra. Men hvorfor skriver du h*n ?
1+1=4 <3 Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Går sikkert bra. Men hvorfor skriver du h*n ? For å ikke avsløre kjønnet..
Kremtopp Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 (endret) Går sikkert bra. Men hvorfor skriver du h*n ? lurer jeg også på:-P uansett, de søte små tåler en god del mer enn vi tror så det går nok bra :-) Endret 29. august 2012 av Macheriè
Gjest Morn du Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Går sikkert bra. Men hvorfor skriver du h*n ? Fordi vi ikke må få vite kjønnet til barnet til den anonyme
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Nå er vel "poden" stort sett gutt ... Men uansett, det går helt sikkert fint med h*n. De tåler en støyt, selv om det ikke er noe morsomt når sånt skjer.
Mamma4livet Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Går sikkert bra. Men hvorfor skriver du h*n ? Fordi vi ikke må få vite kjønnet til barnet til den anonyme Unnskyld - ler så jeg griner. Dagens!
Serepta Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 En pode er jo en gutt, så jeg skjønte ikke helt...
Mamma4livet Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Uff, fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke tok innlegger på alvor. Går det bra med barnet ditt HI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå