Mamma_til_2 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Fikk denne group on mailn idag og skjønner ikke hvordan vi har klart oss uten!! http://www.groupon.no/deals/online-store/OrganiCup/9836908
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Er du sarkastisk? Er du det burde du prøve , for jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan man kan klare seg uten. Er ellers fornøyd med den jeg har og trenger ikke ny på noen år.
Gjest sug lut Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Møkkasida funker ikke, men jeg går ut fra at det er mensbeger det er snakk om. Jeg satser på overgangsalderen, jeg.
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Møkkasida funker ikke, men jeg går ut fra at det er mensbeger det er snakk om. Jeg satser på overgangsalderen, jeg. WHAT?? Er ikke det litt tidlig??
Gjest sug lut Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Møkkasida funker ikke, men jeg går ut fra at det er mensbeger det er snakk om. Jeg satser på overgangsalderen, jeg. WHAT?? Er ikke det litt tidlig?? Jeg sa ikke at den var i gang. Jeg sa at det er den eneste utveien jeg er villig til å se på som et framskritt i saken.
Gjest Ziva Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Ikke fikk jeg opp siden og ikke trenger jeg det heller. Her har nemlig overgangsalderen gjort sitt inntog for lenge siden.
Mamma_til_2 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2012 Er du sarkastisk? Er du det burde du prøve , for jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan man kan klare seg uten. Er ellers fornøyd med den jeg har og trenger ikke ny på noen år. Er du seriøs? funker de? Og til dere andre jeg linken funker hos meg, men ja det er ett mensbeger!
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Er du sarkastisk? Er du det burde du prøve , for jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan man kan klare seg uten. Er ellers fornøyd med den jeg har og trenger ikke ny på noen år. Er du seriøs? funker de? Og til dere andre jeg linken funker hos meg, men ja det er ett mensbeger! Eh ja? Er vel ikke akkurat noen nyhet, heller?;-)
Papegøyeblomst Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Har vel blitt ganske vanlig med mensbeger etterhvert? Det er ikke noe tulleprodukt, det er faktisk mye mer renslig og miljøvennlig enn bind/tamponger..
ellen-propellen Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Jeg syns det virker kvalmt, beklager. Er enig med Luten og begynner å glede meg til overgangsalderen
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Jeg syns det virker kvalmt, beklager. Er enig med Luten og begynner å glede meg til overgangsalderen Deg om det, - your loss, vil jeg si. Og hva overgangsalderen angår, jeg synes godt den kan vente så lenge som mulig. Ikke noe å trakte etter, vel?
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Jeg skal faktisk innrømme en ting, Amandine - og det er at jeg har gått til innkjøp at dette begeret du sprer rundt deg med godord om, for da må jeg jo bare prøve. Er fortsatt skeptisk, selvfølgelig, og selv om jeg har sagt at jeg aldri i livet skal prøve, innså jeg at jeg er mye svakere i min troverdighet om at det bare er ekkelt og fælt hvis jeg faktisk ikke har erfaring. Jeg er åpen til å la meg overbevise, altså (jeg har jo allerede latt meg overbevise til å prøve), men det virker både vanskelig, tungvint og svært ubehagelig så langt. Nå får vi bare vente på at jeg gidder å ha mensen for å prøve.
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #13 Skrevet 29. august 2012 Jeg skal faktisk innrømme en ting, Amandine - og det er at jeg har gått til innkjøp at dette begeret du sprer rundt deg med godord om, for da må jeg jo bare prøve. Er fortsatt skeptisk, selvfølgelig, og selv om jeg har sagt at jeg aldri i livet skal prøve, innså jeg at jeg er mye svakere i min troverdighet om at det bare er ekkelt og fælt hvis jeg faktisk ikke har erfaring. Jeg er åpen til å la meg overbevise, altså (jeg har jo allerede latt meg overbevise til å prøve), men det virker både vanskelig, tungvint og svært ubehagelig så langt. Nå får vi bare vente på at jeg gidder å ha mensen for å prøve. He he nesten så jeg ikke turde svare i denne tråden i dag, - jeg har jo ikke tenkt å bli husket i verden som en cup-misjonær;-) Og ja, det kule med overgangsalderen erjop at mensen forsvinner,mendet er jo andre ting som følger med.. Selv må jeg si at gravidperiodene har vært deilige pauser, for uansett hvor mye du vrir og vender på det, - det er jo ikke akkurat gøy med mensen? Men jeg får meg ikke til å synes at det er særlig ekkelt heller? Annet enn ekkelt med lekkasje, søl om natten, redsel for lyse bukser etc. Selv måtte jeg begynne med det fordi jeg ikke lenger kunne bruke ob eller kjøpebind, og hjemmestrikket bind virket ikke akkurat fristende.. Jeg hadde aldri hørt om før,og hadde nok ikke turd å prøve heller, om ikke legen min hadde sparket meg i gang(og om ikke jeg ble så inderlig livredd for de der hjemmestrikkede). Nuff said.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #14 Skrevet 29. august 2012 Hva gjør man på offentlig toalett? Litt ekkelt å stå å vaske menskoppen sin i felles vasken vel? Jeg er ikke negativ egentlig, men veldig skeptisk kan noen (les Amadine) forklare meg hvordan denne saken fungerer? Er du ikke redd for å skvulpe over om du de eksempel står på henda? Eller danser sving?
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 Hva gjør man på offentlig toalett? Litt ekkelt å stå å vaske menskoppen sin i felles vasken vel? Jeg er ikke negativ egentlig, men veldig skeptisk kan noen (les Amadine) forklare meg hvordan denne saken fungerer? Er du ikke redd for å skvulpe over om du de eksempel står på henda? Eller danser sving? Sjelden offentlig toalett er problemstilling, jeg tar den ut morgen og kveld og tenker ikke mer på det utenom det. Du skyller den der og da og renser med sprit når du er ferdig. Faktisk mindre styr enn med ob.,. Du blør ikke så mye som du tror(det finner du raskt ut fordi den har målestreker;-)) Ellers sitter den med vakum, så du kan stå på henda hele dagen(eller svømme) om du vil det..
Gjest sug lut Skrevet 29. august 2012 #16 Skrevet 29. august 2012 (endret) Hva gjør man på offentlig toalett? Litt ekkelt å stå å vaske menskoppen sin i felles vasken vel? Jeg er ikke negativ egentlig, men veldig skeptisk kan noen (les Amadine) forklare meg hvordan denne saken fungerer? Er du ikke redd for å skvulpe over om du de eksempel står på henda? Eller danser sving? Sjelden offentlig toalett er problemstilling, jeg tar den ut morgen og kveld og tenker ikke mer på det utenom det. Du skyller den der og da og renser med sprit når du er ferdig. Faktisk mindre styr enn med ob.,. Du blør ikke så mye som du tror(det finner du raskt ut fordi den har målestreker;-)) Ellers sitter den med vakum, så du kan stå på henda hele dagen(eller svømme) om du vil det.. Jeg har aldri kunnet stå på henda før, så det er egt et godt argument for å prøve. Forøvrig, Amandine, så har misjonærtoget ditt dratt igang forlengst så du må bare lene deg tilbake og nyte utsikten - du er uansett den mest sjarmerende misjonæren jeg har vært borti. Endret 29. august 2012 av sug lut
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. august 2012 #17 Skrevet 29. august 2012 Spiser p-piller og har ikke hatt mensen på 6 år omtrent, med unntak av i sommer da jeg dro på ferie uten piller. Og jeg kommer til å fortsette med det. Mannen er klippa, men det sølet der er jeg så vanvittig glad for å være uten, slippe å ha vondt, slippe å bytte sengetøy hver natt de fire første dagene, kunne gå i den buksa jeg vil, når jeg vil. Slippe å blø igjennom, ved siden av, bak og framfor.
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2012 #18 Skrevet 29. august 2012 Jeg synes det er både ubehagelig og ekkelt med mensen, føler meg fryktelig uren -så hvis begeret kan være en redning, er jeg frelst. Regner med at overgangsalderen ikke kommer før om tredve år, så jeg er villig til å finne alternative løsninger. Knasker også p-piller til den store gullmedalje (selv om jeg egentlig ikke får lov av legen) - men det er lite hormoner i dem, og det er begrenset hvor mange måneder kroppen lar meg knaske før den faktisk tar saken i egne hender og jeg da får behov for det mensenbegeret. Så nå venter jeg bare, gleder meg faktisk litt til å prøve. Helt greit å bli husket som cupmisjonær, Amandine - spesielt hvis det hjelper meg i tiår fremover!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. august 2012 #19 Skrevet 29. august 2012 Jeg synes det er både ubehagelig og ekkelt med mensen, føler meg fryktelig uren -så hvis begeret kan være en redning, er jeg frelst. Regner med at overgangsalderen ikke kommer før om tredve år, så jeg er villig til å finne alternative løsninger. Knasker også p-piller til den store gullmedalje (selv om jeg egentlig ikke får lov av legen) - men det er lite hormoner i dem, og det er begrenset hvor mange måneder kroppen lar meg knaske før den faktisk tar saken i egne hender og jeg da får behov for det mensenbegeret. Så nå venter jeg bare, gleder meg faktisk litt til å prøve. Helt greit å bli husket som cupmisjonær, Amandine - spesielt hvis det hjelper meg i tiår fremover! Jeg bruker cerazette, de er det ikke så mye hormoner i..
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2012 #20 Skrevet 29. august 2012 Vel, da misunner jeg deg - for av alle pillemerkene jeg har brukt, fungerer det ikke å hoppe over mensen i mer enn tre mnd. - for da kommer den, uansett hva. Har fått forklart at det kan ha noe med hormonnivået å gjøre, men da vet jeg ikke. Har ikke prøvd Cerazette, kanskje jeg bør.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #21 Skrevet 29. august 2012 Hmm kanskje jeg skal kjøpe en sånn blodholder da. Jeg er egentlgi ganske heldig med mensen, når den akkurat kommer skikkelig igang er den over. Alt i alt varer den vel i 4 dager. Det kan jeg tåle og jeg skipper den ca annenhver mnd på p-pillene mine. Men vurderer å slutte på p-piller, da får jeg sikkert lenger mens og en koppholder kan være tingen. Skal slutte fordi en sa til meg at når man går på p-piller "lurer" man seg selv til å like menn man egentlig ikke liker, så blir spennende å se hvor det vil føre...
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2012 #22 Skrevet 29. august 2012 Så når man slutter på p-piller finner man bare folk man virkelig liker? Så før jeg gifter meg neste august, bør jeg slutte på p-piller for å med sikkerhet kunne fastlå at jeg virkelig liker ham, og at det ikke er p-pillene som snakker? Ellers: blodholder - nå ble jeg kvalm.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #23 Skrevet 29. august 2012 Så når man slutter på p-piller finner man bare folk man virkelig liker? Så før jeg gifter meg neste august, bør jeg slutte på p-piller for å med sikkerhet kunne fastlå at jeg virkelig liker ham, og at det ikke er p-pillene som snakker? Ellers: blodholder - nå ble jeg kvalm. Eller du kan bare fortsette på p-piller for alltid og fortsette å like han. Neimen altså jeg lærte det her på dib og da er det vitenskap vet du, nei altså leste litt rundt og legen min sa det er NOE i det. Ikke at det nødvendigvis er sånn. Så vi får tro det er sånn for meg, men selvsagt ikke for deg:) Du går jo på minipiller
Gjest Siklerotte Skrevet 29. august 2012 #24 Skrevet 29. august 2012 Den teorien skal jaggu luftes for legen i morgen - og så skal jeg spørre hva han tenker om den saken. ;p Hvis jeg tør, mistenker at han lurer på hva jeg har røyket da. Men det er sant - det gjelder sikkert ikke på minipiller - og hvis det er slik, får jeg knaske piller og sørge for å aldri bli gravid igjen, i fare for at alt går til helvete med en gang jeg blir kjent med mine sanne følelser.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 31. august 2012 #25 Skrevet 31. august 2012 Kanskje derfor mange damer hater mennene sine som gravide. Leser jo stadig om håpløse menn fra gravide damer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå