November-spire-79 Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Jeg tenker mye på dette med for tidlig fødsel og er bare i uke 29. Blir glad for hver dag som går. Har ikke hatt noen tegn til dette, men hvordan foregår det da etter at man har født? Blir man på sykehuset til den egentlige termin? Går det som regel bra med babyen? Huff jeg kniper igjen........
BabyAbel Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Har ikke erfaring med dette selv, men har verdens nydeligesfe niese som ble født i uke 29. Hun ble tatt med keisersnitt grunnet svangerskapsforgiftning. Hun var da 1104g. Hun har ingen varige men etter dette, var kanskje litt mer syk enn jevngamle i begynnelsen av barnehagetiden, men ellers helt fin!! Hun var på sykehuset nesten frem til termin,mammaen fikk etterhvert helge-perm for å være med storesøster og pappaen litt.. Så sant du ikke har symptomer på for tidlig fødsel så er det bare å prøve å slappe av, og tenke at dersom noe skulle skje så går det stort sett bra!!:-) jeg hadde også en periode hvor jeg bare tenkte fra dag til dag, men det gikk over. I dag er jeg 40+1 og håper skatten dukker opp snart!:-) lykke til videre!
Bustetroll Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 det er over 90 % sjanse for at babyen overlever om den blir født i uke 29
November-spire-79 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 Ja jeg føler meg trygg på at jeg skal gå til termin(nesten) så jeg stresser ikke eller noe, men godt å vite at for hver dag som går så vokser hun litt mer <3
Preggers Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg er også redd for tidlig fødsel, er i uke 29 nå med baby nr.2. Jeg har lest at Norge er verdensmestre i å redde premature barn og som hun andre skrev, sjangsen for at babyen klarer seg fint nå er veldig høy =) Jeg tror det er viktig å ta et rolig og ikke trene (ja, det er nå min mening).
November-spire-79 Skrevet 30. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2012 Jeg er også redd for tidlig fødsel, er i uke 29 nå med baby nr.2. Jeg har lest at Norge er verdensmestre i å redde premature barn og som hun andre skrev, sjangsen for at babyen klarer seg fint nå er veldig høy =) Jeg tror det er viktig å ta et rolig og ikke trene (ja, det er nå min mening). Hei, jeg klarer ikke trene lenger,fordi jeg får ubehag i magen. Sykler til jobb, som er 4 km hver vei, så da får det bli min lille treningsøkt. Hvis man kan kalle det sykling da. Det går ikke så fort, og jeg tør ikke ha noe fart i nedoverbakkene hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå