Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Og hvilke "kjælenavn" har han på deg? Kjenner jeg nesten rødmer lett, men hos oss bruker jeg mye "gullet" når jeg omtaler mannen min. "Hei gull" ++ er vanlig fra min side. Mannen min kaller meg ofte "elskling". Ser faktisk hvor klissette dette kan oppfattes men slik er det nå... Hva med dere?
2_små_og_flere_grå Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Hmm, hvor ble det av det andre innlegget om dette? Jaja, jeg kan svare igjen jeg Jeg sier som regel skatt eller kjære til han. Han kaller meg alltid pus om han skal rope på meg/ snakke til meg, aldri navnet mitt Og så sier han kjære han og. Greit med litt klisserier da
Toocute Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 KlompeLompen...hahah Vist jeg vil noe, så blir det..DuuuuuuUUuu KlommpeLOMPEEEN!!! Var for å irritere han i begynnelsen, men etter det har det blitt en vane sak, men ellers så er det...Vennen På meg har han til svar, å du min STORE DEILIGE GULLKLOMP! Ellers så er det...Puuuuus når han roper på meg. Eller sexy. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå