Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hva slags bokklubber er de medlemmer i? Her går det i pennyklubben, men snuppa sier seg villig til å gi opp den dersom hun får melde seg inn i Girl-it. Har aldri hørt om denne serien jeg, og ut fra bladet ser det ut som et tidlig pubertetsfenomen - kviser og sminke og det-pinligste-jeg noensinne-har-opplevd-spalter. Det er ikke aktuelt å melde henne inn dersom mitt inntrykk er riktig.Noen som kjenner til denne klubben?
er det muuulig Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 girl-it er samme klubben som tl-klubben var før.....nytt navn med andre ord... meeeeen det er aaalt for mye om sminke, klær, kjendiser ++++ er ikke som gode gamle kladden og litt flauser nei.....frøkna mi må melde seg ut!
Gjest vinterbrud Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Min 9 årige datter er med i Penny klubben,Barnas bokverden og Bokklubbens barn. Det er Penny klubben som er absolutt favoritt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 aha - regner med at det er tuppen og lillemor du mener. Nå vet jeg ikke hvordan den klubben var heller, men dette synes jeg egner seg mer for de som nærmer seg puberteten. I dag har jeg forøvrig vært verdens teiteste, fordi alle andre får jo bli med på hva de vil, bare ikke hun og om hun får lov m fem år så kan hun like gjerne få lov nå for fem år er jo ikke sååå leenge, og vi behandler henne som en baby, og vi kan jo bare avbestille sminken hvis det er den som er problemet, og dessuten er det ikke sikkert hun har lyst til å være medlem om fem år så da er det helt bortkastet og det er dårlig gjort! tenk.
MrsMilla Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Datteren min på 9 er ikke med i noen bokklubber. Men hun leser bøker som besatt! Vi tenker ikke å gi henne slike bøker som du beskriver - synes ikke om sånt. Hun selv ønsker å lese typisk Harry Potter og mye fantasybøker og leser derfor dette. Ellers går det faktisk i donald :-) de synes vi egentlig alle er moro. Hun har også fått klar beskjed om at det ikke blir sånn tullsminke heller. Sånn "ungdomssminke/barnesminke" er ofte billig og noe skikkelig skit - som man gjerne begynner å reagere på og som har lumske greier i seg. Så den dagen sminke er ok skal vi heller ut og kjøpe noe skikkelige greier, og da helst parabenfrie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå