Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Det har seg sånn at det er foreldremøte til torsdag i bhg der jenta mi går. Mannen jobber sene kvelder på kontor så jeg vurderer og bli hjemme istedenfor og få barnevakt. Har ikke vært på det siste foreldremøte som var for 1 år siden også. Skal sies at barnet kun skal gå i bhg der ut september da bytter hun. Er det viktig og gå dit på torsdag da?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Det må jo bli opp til dere.. men siden hun skal bytte snart så synes jeg vel egentlig ikke det. Sånn generelt er det jo greit å få med seg sånne ting, ikke fordi det alltid er så mye viktig å få med seg, men for å vise at man engasjerer seg litt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Ja, føler igrunnen ikke at det er så viktig nå pga hun snart slutter. Sist gang ble jeg syk, så da ba jeg om og få et skriv om hva som hadde blitt nevnt.
:o) :o) :o) Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg synes man bør strekke seg litt langt for å få med seg foreldremøter, men i ditt tilfelle kan du være hjemme med god samvittighet. På foreldremøtene snakker de jo stort sett om hva som skal skje i det kommende året, velger foreldrerepresentant og liknende, og det er jo ikke så veldig relevant for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå