Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg har så ufattelig lyst på en mann nå! Jeg savner så inderlig det å være forelsket, det å gå rundt å småglise for meg selv mtp mannen, savner det å kunne våkne med hodepine morningene, men allikavel være glad pga mannen... Men her sitter jeg, de fleste av mine venninner har funnet sin "soulmate" og er lykkelige, og jeg er en alenemamma uten mann.. Har så lyst på en mann, at det gjør vondt! Aner ikke hvor jeg skal lete, jeg er en av de tjukke damene som vet at jeg har en kropp som er lite attraktiv og menn snur seg ikke etter meg på gata... Kroppen min er grusomt stygg, mens ansiktet mitt er nydelig... Åååå, noen som vil gi bort mannen sin?
Magia Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Du får høre på noen av trådene om ubrukelige mannfolk, da vettu Min får du ikke! Men ønsker deg lykke til i "jakten" på en mann!
Gjest yrild Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Nei, mannen min får du ikke :-) men... han er en av mange menn som ser mest på ansiktet til en jente, så det er jo godt mulig du hadde hatt "sjangs" hvis han ikke var min ;-) Lykke til i letingen etter en finfin mann, de finnes!
det er berre mordi Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg trenger en jeg også, men dere kan få han tilbake etter at han har blitt ferdig å male huset mitt.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Du er sikkert penere enn du tror, tror nå jeg da. Hvis det hjelper, kan du prøve å slanke deg bare litt? Du trenger jo ikke å bli noen sylfide, for det finnes jo masse mannfolk som liker jenter med runde former. Kan du ikke prøve noen av disse nett-dating stedene? Jeg gir ikke bort min mann, selv om han kan være temmelig ubrukelig i blant. Faktisk er jeg oftere deprimert pga han enn glad pga han, så en liten del av meg er faktisk litt misunnelig på deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Anbefaler å melde deg inn i en eller annen form for klubb, kanskje en matlagingsklubb, sopp klubb etc? Meld deg inn på sukker.no eller andre forumer hvor det finnes andre single som også er på utkikk Lykke til!
håpefull<3 Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 (endret) Min får du heller ikke Men mens du leter etter den rette kan du jo trøste deg med de trådene her inne som handler om udugelige mannfolk. Du slipper å rydde og vaske etter mannen, du slipper krangling, å bli såret, utroskap, irritasjon over at han aldri står opp med barna og hundre andre ting som det klages over her inne Men i mine øyne så veier forelskelse opp for en krangel i ny og ne, så håper du finner en å dele livet ditt med snart. Lykke til i jakten Prøv nettdating Endret 28. august 2012 av håpefull<3
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 (endret) Min får du heller ikke Men mens du leter etter den rette kan du jo trøste deg med de trådene her inne som handler om udugelige mannfolk. Du slipper å rydde og vaske etter mannen, du slipper krangling, å bøi såret, utroskap, irritasjon over at han aldri står opp med barna og hundre andre ting som det klages over her inne Men i mine øyne så veier forelskelse opp for en krangel i ny og ne, så håper du finner en å dele livet ditt med sbart. Lykke til i jakten Prøv nettdating Hihi, mammgolk (åja, du redigerte innlegget!) Jeg tar gjerne en mann, jeg også. En jeg liker, da. Det er vanskelig nok bare det! Endret 28. august 2012 av eelis+kian ♥
håpefull<3 Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Min får du heller ikke Men mens du leter etter den rette kan du jo trøste deg med de trådene her inne som handler om udugelige mannfolk. Du slipper å rydde og vaske etter mannen, du slipper krangling, å bøi såret, utroskap, irritasjon over at han aldri står opp med barna og hundre andre ting som det klages over her inne Men i mine øyne så veier forelskelse opp for en krangel i ny og ne, så håper du finner en å dele livet ditt med sbart. Lykke til i jakten Prøv nettdating Hihi, mammgolk (åja, du redigerte innlegget!) Jeg tar gjerne en mann, jeg også. En jeg liker, da. Det er vanskelig nok bare det! ja klart jeg måtte redigere, ble så mye skrivefeil at jeg skjønte nesten ikke mitt eget innlegg trodde ingen rakk å få det med seg
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Du får høre på noen av trådene om ubrukelige mannfolk, da vettu Min får du ikke! Men ønsker deg lykke til i "jakten" på en mann! Hehe, tror ikke det er så mange som ønsker å byttehandel ektemannen da Hehe, men du kan bare tenke positivt Vi fant en, slik at du finner en også. Snill menn der ute som er.
gale damen Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Hva er det for noe fjas at kroppen din er rund, og derved stygg, så du ikke får noen mann!?! Selv liker jeg ikke tynne menn. Menn skal være gode og runde i mine øyne. Alle er vi forskjellige, og ikke alle menn liker tynne damer. Kom til enighet med kroppen din. En dame som trives i seg selv er attraktivt nesten uansett hvordan hun ellers ser ut :-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Jeg er lei menn, men har noen på lur. Gi meg adressen din så skal jeg sende over den gifteklare av de:) Mailorder husband comming up! Sukker? Match? Prøvd noe sånt? Så Prøv å endre ditt syn på de slev, folk merker det også Menn. Så om du selv tenker at du er et varp så blir du nettopp det! Men. Har ulik smak noen vil elske deg og ditt utseende så du er jo ikke stygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå