Gjest Ziva Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Vi bor i blokk. Først så ringer ene naboen på og lurer på om jeg kan gå å klage. Mens jeg forklarer henne at jeg ikke er blokkas politi så kommer neste nabokjerring og spør om det samme. Jeg forklarer at jeg IKKE kommer til å ringe på og klage. Jeg har faktisk ringt politiet og de får ordne opp. Skulle gjerne lagt en hånd eller to på konemishandleren. Men jeg er alene hjemme med jentungen. Han har en voldelig historie og er ikke den du helst ryker uklar med. Og denne gangen håper jeg de får overtalt kona til å reise på krisesenteret om ikke for sin skyld så for barnas skyld.
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Dette høres ikke bra ut! Bra du har ringt politiet. Så forferdelig vondt det må være å ha sånn naboer; en du gjerne skulle hjulpet og en du aller helst ikke vil irritere på deg som personlig fiende. Med små barn i bildet er det ingen risk som er verdt deres sikkerhet. Jeg synes du handler veldig rett når du lar politiet ta over en sånn sak med en voldelig mann. Huff. Skikkelig ekkelt med sånne folk, og tragisk at han har barn i tillegg som får oppleve sånne forhold i noe som skulle vært en trygg sone. Håper de kommer seg på krisesenteret og får muligheten til et nytt liv uten han! Og håper for guds skyld at noen røsker ballene av denne mannen og stapper de langt nedi halsen hans sammen med en bit glødende kull.
Gjest amandine Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Spesielt sett i lys av gårsdagens fryktelige hendelser i Oslo.,..
Gjest Ziva Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Spesielt sett i lys av gårsdagens fryktelige hendelser i Oslo.,.. Uff ja, tragisk. Politiet kom raskt i går og hentet fruen og barna. I følge nysgjerrige nils (skikkelig blokkjerring) så hentet de klær og bager. Så jeg håper nå at de har kommet seg på krisesenter og får hjelp til en ny start uten vold og mishandling.
Prinsesse Brødhue Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Hvordan gikk det med mor og barn? Håper ikke de har kommet tilbake?
Gjest Ziva Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 Har hverken sett eller hørt de. Så håper for gudskyld at hun er trygt på et krisesenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå