Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Var forelska så så så mye i han, jeg har aldri glemt han har ikke kontakt med han, vet ikke åsen kan jeg finne ut om han er i livet / død?? Jeg har ikke fb, ikke msn / twitter osv. kan ikke fødselsdatoen hans, har ikke tlf nr hans ( har ikke lyst å ringe / snakke m han) Men åsen kan jeg finen ut om han lever eller evtuellet bor i Norge???
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Spørre folk som kjenner han. Få noen andre til å søke han opp på facebook.. prøv Google, du kan få litt info der om han har fb osv.
Musemorbr / Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Du oppretter en facebookkonto. Du trenger jo ikke beholde den etterpå, om du ikke vil det.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Jeg kan lete han opp jeg.. Bare si hva han heter..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Google? Jeg vet ikke. Neivel. Du får leve i uvisse da. Hva mener du egentlig vi kan bidra med?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Google? Jeg vet ikke. Neivel. Du får leve i uvisse da. Hva mener du egentlig vi kan bidra med? Det var ikke hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå