Villa villekulla Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Noen som kan hjelpe meg litt Vi har tenkt å ha løype med forskjellig poster. Men står litt stille på postene. Hva kan man finne på?Vi bor i en stor by så vi har mange muligheter. Kom igjen folkens gi meg masse tips til både innendørs og utendørs aktiviteter
Dini Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 åssen slags type jente er hun da? Begynne dagen med en koselig overraskelsesfrokost med egg, bacon, te, kaffe, toast osv (begynne koselig ) Stoppe i en skjønnhetsbutikk og fylle en kurv med ansiktsmasker og diverse "spa" produkter og dra hjem til en og være der en time eller to med litt vin og kjeks. Dra på "oppdagelsesferd" i naturen og finne diverse ting og tang. Kanskje ikke noe spennende.. Finne en rodeo okse (mekanisk) og ta dere en runde hver på den. Ved hvert busstopp på veien må hun stoppe og gi et kompliment til en eller annen person som står der Skal hun f.eks. bli sykepleier må hun sette plaster på såret til en eller annen som skader seg Dele ut kondomer og sextips Dra til en bar og shotte 3 glass og sjekke opp èn fyr (eller hvertfall danse en sang med en) kle ut, men pent! (ikke noe troll..) Dra en vei alle mann og ta et fint bilde av dere alle mann sammen (alle bør ha med eget skift til dette kanskje ) siste singel venninnetur
:o) :o) :o) Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 -glassblåsing -synge inn cd -sumobryting -skyte leirduer -malekurs -matkurs Her er noen av de tingene jeg kom på i farten. Lykke til med planleggingen!
lille sprelle Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Du kjenner henne sikkert godt - finn noe i tråd med hennes personlighet (spesielle trekk) eller en episode hun huskes for/må huske godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå