Regnbuemamma Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 har bestemt meg for at nå skal jeg slutte å røyke, så i mårra blir dag 1. Tips for å få dette til å gå?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Tips 1: ikke si du har slutta, bare at du ser hvor lenge du greier å gå uten da har du ikke det presset på
Gjest overlord Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Helt uenig i å ikke si det til noen. Si det til alle som gidder å høre. Det forplikter. Bestill time hos fastlege. Informer om røykeslutten og ta imot medisin dersom det anbefales. Ta pusteprøve og bestill time igjen for nye prøver slik at du kan følge fremgangen. Det motiverer. Spar pengene du ville brukt på røyk og kjøp deg noe fint etter første eller andre mnd. Lykke til!
Regnbuemamma Skrevet 28. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2012 Hmmm... Grue meg litt, men føler at nå er tiden inne! HI
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Jeg mener ikke hun ikke skal si det til noen, men å ikke si hun har slutta men tatt en pause Det funka for meg. Og jeg har prøvd flere ganger uten hell. Det som funket for meg var å ikke legge for mye press på meg selv og faktisk ha tøyk tilgjengelig. Det gjorde at jeg reflekterte oftere gjennom hvorfor jeg faktisk ikke ville gå å ta meg en røyk. Men det som funker for en funker ikke for en annen nødvendigvis. Ellers greide jeg meg gjennom det med sukkerfrue drops, druer og turer. Å finne på nor når suget dukker opp. Jeg følte meg nesten schizofren og snakket ofte høyt til meg selv i speilet som motivasjon Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Endelig ikke røyker av allan carr hjalp meg fordi den fikk meg til å tenke over hvorfor jeg faktisk røyket og hva jeg "tapte" ved å gi opp røyken... Leste den på et bibliotek på nettet så jeg kunne lese når jeg hadde tid og dessuten var det helt gratis og ingen leveringstid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå