Gå til innhold

Hvordan går det?


Hali

Anbefalte innlegg

Har ikke vært så aktiv her inne - så tar annledningen til å høre hvordan det går med dere? Gamle og nye :)

 

Her går det helt greit. Formen går veldig opp og ned men jeg kjenner at nå er jeg klar :)

 

Dere andre? Fortell fortell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en pine å vente synes jeg... Er alt for klar, 4 dager til ul termin i dag og mens termin i dag!! Babyen er målt til 4100 i går... Vil ha han ut!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra her, 4 uker til UL termin , så er bare å smøre seg med tålmodighet:) har litt fødsels angst til tider...svømmer og går noen turer innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig!!!!

1 uke til menstermin, 2 til UL-termin....

Lite tegn til noe, annet enn kynnere som kommer mer og mer, hadde ikke det med de to første....

Men er fryktelig lei av å være stor og ukomfortabel i de fleste stillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hali! ;) alt stortsett bra her, men jeg begynner å bli utolmodig..hehe

Vil ha lillegutt ut og hoftene begynner å plage meg nå...kan ikke gå turer lenger:(

Jg pusler og sysler i huset, alt står klart og i dag tar jeg fatt på rydding i skaper og skuffer for å få tiden til å gå..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker igjen til termin i dag, permisjonsstart og mange fine planer for tiden framover. Skulle vært veldig utålmodig - men det er jeg ikke. For her kom den lille prinsessen vår til verden søndag 2.september!!:) Hun ble tatt med hastekeisersnitt, og det var ordentlig dramatisk! Er så fantastisk takknemlig for at alt har gått bra - og i morgen skal vi hjem til storebror, som er veldig stolt og flink. LYKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer! Jeg har fulgt litt med deg siden nicket ditt er Trondheimiseptember, og jeg bor også i Trondheim. Jeg har termin i morgen (altså om en time). Desverre ikke noe tegn til fødsel her i gården. Hva var det som skjedde siden det ble hastesnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en uke til ul termin og ligger rett ut med forkjølelse:)

Orker ikke være syk lengre!!!!!

Vil ha ut lillebror, men orker ikke tanken på det nå som jeg er syk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 uker til termin og skikkelig utolmodig!! Har så rastløse legger om natten at jeg bilr GAL! Slitsomt å ligge der og ikke få sove og ikke kunne røre seg ordentlig i sengen pga magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bolleklar! har det blitt noe baby på deg? Jeg hadde vært til legekontroll på fredag for en uke siden, og hadde da for høyt bt og +1 protein i urin. Fikk derfor beskjed om å ikke nøle med å ta kontakt med føden om det skulle være noe. Kjente lite liv resten av den dagen, og tok kontakt med føden på kvelden/natten for å høre om jeg burde komme dit for en sjekk. Merkelignok mente jordmoren (på tlf) at babyen hadde det bra. Sov dårlig den natten, og bestemte meg for å dra til sykehuset neste dag. Det var godt med liv, men høyt bt og +4 protein. Måtte bli liggende til observasjon. Søndagen sjekket legen livmorhalsens modning, og det ble bestemt at fødselen skulle settes igang ila dagen/ morgendagen. Alt dette kom ganske overveldende på meg. Samboeren min var på besøk, og jeg fulgte ham da han skulle til bilen for å kjøre hjem. Fikk ganske kraftige kynnere på vei tilbake. Da jeg gikk på toalettet kom det rosa slim. Men dette var ikke unormalt iflg jordmor. Like etter begynte det å blø. Varslet jordmor igjen, og hun ville at vi skulle følge med på dette. Kynnerne begynte å føles som vonde, intense rier. Jeg ba samboeren min om å komme tilbake igjen - selv om jeg regnet med at dette kom til å ta tid. Han kom, og jeg følte det fosset blod ut av meg. Hadde ctg på meg, og så at hjertefrekvensen til babyen sank til under 100. Lege og jordmor løp med meg inn til føden. Jeg hadde fått 3 cm åpning på veldig kort tid, og det på føden ble vannet tatt i håp om at jeg kunne få babyen ut raskt. Jeg var helt skremt. Sist jeg fødte fødte jeg helt naturlig, kun med en jordmor tilstede. Nå var jeg plutselig i et rom med 5 stk.jeg hørte hjerterytmen til babyen som slo saktere og saktere. Ropte at de måtte ta keisersnitt på meg, og det var det de kom fram til selv også. Vi løp gjennom korridorer, jeg med fryktelige ri-smerter og redsel. Samboeren min ble bedt om å sitte ute på gangen og vente da jeg ble ført inn i operasjonssalen. Var så redd for å våkne opp til en grusom beskjed. Våknet i en dus, og det første sekundet var det herlig - men så skjønte jeg hvor jeg var. Skrek og gråt og spurte om hvordan det hadde gått med lillejenten min. HUN LEVDE og var frisk og fin!!! Var hos pappaen sin! Det var helt fantastisk å høre dette. Jeg gråt og gråt! Men jeg fikk vite at hun var veldig slapp da hun kom ut, og hun trengte hjelp. Hun kunne ikke kommet ut noe senere! Hadde jeg ikke vært på sykehuset, ville nok ikke dette gått bra. Jeg er evig takknemlig for den gode oppfølgingen vi har fått - og for at lillejenta mi kom ut i god behold. Vi fikk ha henne hos oss allerede første natten , og nå er vi hjemme og nyter livet! Ikke meningen å skremme noen med denne historien. Jeg hadde svangerskapsforgiftning, og som regel går jo fødsler veldig bra. Synes av og til at det kan være litt for voldsomt å tenke på denne opplevelsen - men så er jo ALT BRA!!:)jeg har lillejenta mi!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...