Light of my life Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3460537.ece
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Ikke værst! Bedre for menneskene og verden det altså. Hadde jeg ikke elsket biff så mye hadde jeg gitt opp kjøtt, men klarer ikke med mindre jeg må. Og er det ikke mer så må man jo da
Light of my life Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2012 Ikke værst! Bedre for menneskene og verden det altså. Hadde jeg ikke elsket biff så mye hadde jeg gitt opp kjøtt, men klarer ikke med mindre jeg må. Og er det ikke mer så må man jo da Bedre for dyrene også Win-win
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 På en side gode nyheter, på en annen side ikke. Helt ufattelig at mennesker avliver syke dyr for å "kontrollere bestanden", mens mennesker avler seg uansett helse eller mulighet til å fø på avkommet. Også helt utrolig at vi må nærme oss sult før vi gidder å bry oss om de stakkars dyrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå