Gå til innhold

Var på Ultralyd idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 + 2 dager på vei :). Utrolig nydelig liten baby,så ut som han eller henne sugde på tommelen sin og den vinket til oss :),ble så utrolig stolt :), Var Frisk og Fin sa legen :). Jeg har vert på en i uke 10 og nå,så lurte jeg på om jeg skal ta 3D i uke 26,men er det egentlig bra for babyen,eller går det fint ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at alt står bra til inni der! :D

Det er vel delte meninger om hva som er farlig... Men jeg var på 3D UL med minstemor, og ville gjort det igjen! (Hadde også en tidlig UL, samt den ordinære i uke 18-19.)

Skrevet

Ultralyd er I K K E farlig - hverken 2D eller 3D. Vi snakker om lydbølger her ;)

Venter nummer tre og har sikkert tatt totalt 25 UL ila de tre svangerskapene tilsammen - grunnet flere ting: alle svangerskapene er IVF, funn av dobbeltsidig klumpfot, for lite foster etc.

Har født to friske barn (en med KF) tross mange UL og forhåpentligvis venter vi på en frisk tredjemann ;)

Kos deg med UL i vanlig og uvanlig form og slapp helt av :)

Skrevet (endret)

Ja var fint og finne det ut at alt var bra og at den ikke har medfødt hjertefeil som meg :),jeg har ingen plager av det,men unner jo ikke babye n min det :). Takk for tips, bra det ikke er farlig da, 25 stk, oi det var mye,bra alt var fint da :). Ska kose meg da :). KF er det veldig vondt for babyen eller går det an og fikse? håper alt er bra i alle fall :)

Endret av Swan1985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...