Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Idag har jeg spist: 3 skiver, 2 taco-lefser, 3 go morgen yoghurter og 1 eple, og jeg er fremdeles sulten!!! Denne student-tilværelsen kommer til å gi meg noen ekstra kilo før jeg blir ferdig med studiene om det skal fortsette som det her! KOM MED TIPS!! Begynner å bli litt desperat nå! (akkurat ferdig med mensen, og da spiser jeg desverre en hel del mer også )
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Hei, prøv å få i deg mere protein så sulten ikke kommer like fort tilbake.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Idag har jeg spist; En hjemmelagd bolle med pålegg, en donut, en hold-it og en porsjon steketorsk med en potet og grønnsaker. Usuuunt, skal jogge etterpå, heldigvis syns ikke det der dagsinntaket ditt er horribelt akkurat.
CaptainHindsight Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Kjøp havregryn, kanel og linfrø, så kan du lage deg kjempegod og mettende havregrøt. Bra for både midje og lommebok
Madolyn Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Go Morgen yoghurt? Det er like mye sukker i dem som i sjokolade... Få i deg langt mer proteiner og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Jeg har ikke peiling hva som inneholder mye protein osv. Vet at go morgen yoghurt er usunt, men klarte ikke dy meg da jeg var sulten.. De ropte på å få bli spist! For meg er det mye, og jeg veier snart 70 kilo. For noen høres det kanskje lite ut, men jeg vil bare ikke se at vekta øker lengre! Noen som kan fortelle meg hvilken mat som inneholder protein? HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Kjøtt, nøtter, avokado, bønner, linser, egg, melk.... F.eks:-)
min<3 Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Jeg har ikke peiling hva som inneholder mye protein osv. Vet at go morgen yoghurt er usunt, men klarte ikke dy meg da jeg var sulten.. De ropte på å få bli spist! For meg er det mye, og jeg veier snart 70 kilo. For noen høres det kanskje lite ut, men jeg vil bare ikke se at vekta øker lengre! Noen som kan fortelle meg hvilken mat som inneholder protein? HI Vet du ingen matvarer som inneholder proteiner???
moskvamarit Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 En god morgen yoghurt inneholder karbohydrater tilsvarende 22 sukkerbiter...3 stk..nam nam!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå