Gå til innhold

Har tegn på graviditet, men negativ test. Frustrerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt hormonell, noe som IKKE ligner meg i det hele tatt. Dette var jeg hele graviditeten forrige gang, og etter jeg hadde født var det som å våkne av koma! Jeg ble liksom meg selv igjen.. Nå er det påan igjen med humørsvingninger og hormonelle tårer for ingenting. øynene svir etter hvor mye jeg ler og gråter om hverandre. Jeg er i tillegg ekstremt trøtt, kan sove, sove og sove, men er aldri uthvilt. Ingen mens, men sterke menssmerter og smerter "foran". Ingen ømme pupper, det er det eneste som skiller fra da jeg fikk positiv test forrige gang.

Tok en test søndag siden vi er prøvere, men den var negativ. Har ikke hatt mye sex siste tiden, så er jeg gravid er jeg ikke mer enn to-tre uker på vei.

Heremin, kan ikke tro at jeg faktisk skriver dette her egentlig. Er det andre som har vært Så hormonell, men ikke gravid? ønsker at jeg er gravid, for da er jeg ikke gal hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ekstremt hormonell, noe som IKKE ligner meg i det hele tatt. Dette var jeg hele graviditeten forrige gang, og etter jeg hadde født var det som å våkne av koma! Jeg ble liksom meg selv igjen.. Nå er det påan igjen med humørsvingninger og hormonelle tårer for ingenting. øynene svir etter hvor mye jeg ler og gråter om hverandre. Jeg er i tillegg ekstremt trøtt, kan sove, sove og sove, men er aldri uthvilt. Ingen mens, men sterke menssmerter og smerter "foran". Ingen ømme pupper, det er det eneste som skiller fra da jeg fikk positiv test forrige gang. Tok en test søndag siden vi er prøvere, men den var negativ. Har ikke hatt mye sex siste tiden, så er jeg gravid er jeg ikke mer enn to-tre uker på vei. Heremin, kan ikke tro at jeg faktisk skriver dette her egentlig. Er det andre som har vært Så hormonell, men ikke gravid? ønsker at jeg er gravid, for da er jeg ikke gal hvertfall :)

Jepp, begynte å grine på jobb i går for en bagatell. Vet ikke om det var meg eller sjefen som ble mest overrasket.

Negativ test og ingen mens

Skrevet

Kan være både tidlig graviditet og den gode, gamle PMS-en dette... heldigvis får du jo svaret ganske snart, enten det er det ene eller det andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...