Henrietteo Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Babyen min er rundt en og en halv måned når vi har tenkt oss ut i Portugal.. Og da lurer jeg på om det er noe man bør unngå?? Hvordan er det med bakterier og sånt? Er det helsefarlig.. kan babyen bli syk? Drar selvfølgelig ikke hvis det er en risikofare..
Annthe og gutta :) Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Kjøp vann på flaske for sikkerhets skyld, ellers er det bare å kose seg
Babyønske �� Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 [quote name=Annthe og gutta ' timestamp='1346173944' post='144498745] Kjøp vann på flaske for sikkerhets skyld, ellers er det bare å kose seg Om det er babyen på rundt 6 uker som skal ha vann bør også flaskevannet kokes.
Annthe og gutta :) Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Tenkte mest på mor jeg da. Vannet er trygt der, men man kan reagere på det. Jeg drikker alltid vann fra flaske der nede for sikkerhets skyld. Om det skal rett i baby bør det selvfølgelig kokes først, men det gjør man jo med vann i Norge også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå