Gjest 5 andre Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Vurderer å kjøpe dette, men er usikker på om det blir en klam sko å ha på når gradestokken er rundt 0 grader. Hva er deres erfaring? Og passer den på en brei/høyristet fot?
camosilla Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Blir ikke den litt varm når det er så mildt? Bruker sherrroks da jeg, og vintersko da det blir noen kuldegrader:)
Annthe og gutta :) Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Her bruker vi cherrox i høstvær og sorrelstøvler på vinteren. Blir litt vel varmt hvis det ikke er kaldt nok ute, men sorrel er fantastisk på vinteren!
Gjest Filifjonka Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg har hatt Sorel tidligere, og har nå Kamik. Samme sak, egentlig. Min erfaring er at Sorel er gode når det er kaldt, skikkelig kaldt, men jeg ville ikke brukt dem rundt 0 grader. Det ville blitt for varmt, jeg ville blitt svett på føttene og derfor klam. Jeg har vært ute i ned mot minus 40 med Sorel uten å bli kald. Men når det er så mildt som 0 grader velger jeg noe annet.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 jeg hadde sorel både til meg selv og jenta mi de siste vintrene. Når det er skikkelig kaldt er de supre. Gode og varme og det eneste jeg ikke har blitt kald på beina med når gradestokken viser 10-20 minus. Men når det er mildt blir de litt voldsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå