Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg er nok dessverre sammen med en gutt. Tar ikke ansvar eller styring over situasjoner. Diller rundt i stedet for å være målrettet og ambisiøs. Har ikke sterke meninger, ønsker eller overbevisninger. Krangler på unødvendigheter. Blir furten og såret og går i forsvarsposisjon når han får kritikk. Sukk.
Himmel og hav Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 En mann. Om han hadde oppført seg som en pubertal guttefjott så hadde vi ikke vært sammen.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Mann! Heldigvis! (Jeg synes det er veldig lite sjarmerende med menn som ikke evner å oppføre seg som voksne folk, og ta det ansvaret og arbeidet som følger med å være voksen og ha familie.)
L-8 Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Jeg kaller'n gutt jeg. Og jeg er jente. Men han er på ingen måte veik, uansvarlig eller umoden av den grunn.
Gidder ikke! Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 MANN! Jeg kalte han "gutten min" en gang, dere kan tro jeg fikk høre!
LuksusLiv Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Mann! Hadde ikke orket å vært sammen med en gutt, jeg vil ha en mann som kan tilfredstille meg på alle mulige måter.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 En blanding. Har sterke meninger, dyktig i jobben sin, men litt for sta og litt lat til tider, men handymann er han. den flinkeste jeg har møtt, skikkelig arb.hender, kan alt.
Musemorbr / Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Min eks var en guttunge da jeg møtte han og en guttunge seks år senere. *grøsser* Jeg er sammen med en Mann. En sterk mann, fysisk og psykisk. En med stor ansvarsfølelse, voksen evne til problemløsning, til å reflektere og tenke før han snakker, og en ektefølt respekt for meg og alle andre i hans liv. Jeg visste ikke engang at menn som han fantes før jeg snublet over mannen min, og nå som jeg har han, slipper jeg han aldri.
Hybelkanina Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Vil påstå at han er en hybrid Han kan være fryktelig barnslig, men har evnen til å være voksen når det trengs.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Jeg er gift med en alphahann. Han sluttet å være gutt før han fylte 20. Han ble tidlig leder i arbeidslivet og mange av de egenskapene som trengs for det har han alltid hatt. Ulempen er selvsagt at han også hjemme har behov for å styre ting, men da er han nødt å inngå kompromis. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som vingler, ikke er tydelig og som skyr å ta beslutninger.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 En mann, en ekte en! Eneste er at han kan finne på å furte litt av og til, men det skal ikke så mye til for å få han ut av det Har vært sammen med gutter og aldri igjen sier jeg bare
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #14 Skrevet 28. august 2012 Jeg er gift med en alphahann. Han sluttet å være gutt før han fylte 20. Han ble tidlig leder i arbeidslivet og mange av de egenskapene som trengs for det har han alltid hatt. Ulempen er selvsagt at han også hjemme har behov for å styre ting, men da er han nødt å inngå kompromis. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som vingler, ikke er tydelig og som skyr å ta beslutninger. Er du gift med en som tilhører dyreriket? Høres rimelig spesielt ut. Kunne aldri vært gift med en sjimpanse.
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 En mann Men noen ganger kan jeg skimte gutten inni
Liljekonvall<3 Skrevet 28. august 2012 #16 Skrevet 28. august 2012 En veldig god blanding. Han er mannemann på nesten alle måter, men er ikke vondt å be når det kommer til logobygging, snøbasing eller hoppeslott med guttungen;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #17 Skrevet 28. august 2012 Jeg spurte mannen min hva han syns. Da sa han at han var MANN... og så går han og spiller tv-spill, haha. Han er nok en god blandings. Men som nevnt tidligere her er han veldig konfliktsky, og setter seg selv i forsvarsposisjon så fort vi begynner å diskutere, evt. går ut. Fryktelig irriterendes og barnslig.
Kannemor Skrevet 28. august 2012 #18 Skrevet 28. august 2012 Jeg er gift med en alphahann. Han sluttet å være gutt før han fylte 20. Han ble tidlig leder i arbeidslivet og mange av de egenskapene som trengs for det har han alltid hatt. Ulempen er selvsagt at han også hjemme har behov for å styre ting, men da er han nødt å inngå kompromis. Jeg hadde aldri klart å være sammen med en som vingler, ikke er tydelig og som skyr å ta beslutninger. Er du gift med en som tilhører dyreriket? Høres rimelig spesielt ut. Kunne aldri vært gift med en sjimpanse. Hadde vært atskillig mer spesielt om hun hadde vært gift med noen fra planteriket eller mineralriket, spør du meg. Jeg vil tro at de fleste som er gift, er gift med noen fra dyreriket. Alfahanner er ikke spesielt for sjimpanser. Det er noe du finner hos mange arter, og i høyeste grad også hos mennesket.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #19 Skrevet 28. august 2012 En gutt desverre! Ble sammen da vi var 20 og nå er vi nesten 30. Har trodd og håpet på at han skulle bli voksen etterhvert, men det tror jeg nok han aldri blir. Jeg var ganske umoden selv da vi ble sammen, men har vokst mye de siste ti årene. Forholdet er litt ustabilt nå da,jeg er usikker på om jeg vil mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå