Gå til innhold

enslig mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt gravid med min separerte mann (som nå har våre så snille å sendt meg skillsmisse papirene), vi har ikke bodd sammen siden vi flyttet fra hverandre når vi tok ut seprasjonen. d jeg lurer på nå er om jeg får hovedansvaret for babyen alene? som sagt så er vi ikke gode venner å han har ikke vært noe til hjelp for ungene, tilogme når jeg har vært så dårlig og ikke greid å stått på beina så har han ikke hjulpet til med ungene.. han driter i babyen som ligger i magen å vil helst at den ikke skal overleve.. kan jeg da nekte han å være sammen med barnet når d er født? er ikke intressert i å ha han i nærheten av meg når barnet er komt, har nok med di 3 store å den nyfødte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hovedomsorgen får du nok alene...men pga dere er gift....som dere er helt frem til skilsmisse ligger frem....så har dere automatisk delt foreldreansvar.

han kan kreve å få barnet boende hos seg mer enn minstesamvær....men da må han gjennom retten dersom dere ikke er enige....

høres ut som det kan være en ide å kontakte familievernkontore og få satt opp en meglertime for å bli enige om div.ting.

vil han ikke ha dem 3 store på besøk heller? du sier han aldri har brydd seg om noen av dem eller hjulpet....?

Skrevet

vi flyttet sammen til hans bosted, han ble veldig forandret å hang etter moren sin hele tiden. klarte ikke å se på dette mere så jeg tok med meg ungene å flyttet tilbake til mitt hjemsted. han er helt besatt av moren å gjør at d hun sier han skal gjøre, gått for å være en mann på 30 til en på 15år..

han har ongene i feriene å har fått tilbud om å ha di en langhelg iblandt, men d er slit for han å ha alle 3 ungene alene, går fint om han bare kan få 1 om gangen. han må også ha hjelp av mammaen sin når han har dem i feriene. han reiser offshore å da reiser han mye ut fra her jeg bor, men tar seg ikke tid å komme innom å hilse på ungene sine, han må rett hjem til mammaen sin igjen..

men skal skrive under på skillsmisse papirene å få sendt di fort avgårde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...