Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 å bli gravid når man har hatt sex 5 dager før man fjerner p-stav??
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 (endret) Teoretisk sett, ja. Reelt sett, veldig usannsynlig Endret 28. august 2012 av UndrendeUllteppe
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 ok.....så hva tror du....jeg høres ut som en tøs...men i en fortvilt kjærlighet så gjør man mye rart......hadde sex med en fyr....(prøvde å komme over en annen......som jeg ikke hadde hørt fra på 5mnd) såå tok jeg ut p-stav 5 dager etterpå......så dukker denne drømmemannen min opp da.....(ja jeg er patetisk svak for han) og hadde sex med han 4 dager etter jeg tok ut p-stav..... hvis jeg skulle mot all sannsynlighet være gravid nå.....hvem ville da være far???
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville trodd mest sannsynlig nr 2. Dømmer deg ikke på noe som helst måte, men har du testet om du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville trodd mest sannsynlig nr 2. Dømmer deg ikke på noe som helst måte, men har du testet om du er gravid? nei har ikke det....og er jo mest sannsynligvis ikke det heller....men kan jo ikke for at jeg er litt nervøs etter å ha hatt sex med to forskjellige så tett.....er jo bare min flax å være gravid da.....så det må farskapstesting og alt mulig til...... hadde bare nekta å ha et barn med han første av dem......
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville trodd mest sannsynlig nr 2. Dømmer deg ikke på noe som helst måte, men har du testet om du er gravid? nei har ikke det....og er jo mest sannsynligvis ikke det heller....men kan jo ikke for at jeg er litt nervøs etter å ha hatt sex med to forskjellige så tett.....er jo bare min flax å være gravid da.....så det må farskapstesting og alt mulig til...... hadde bare nekta å ha et barn med han første av dem...... Ok, ser frustrassjonen, men prøv å ta det med ro til det er på tide å teste. Om du skulle være gravid så tar du kontakt med legen din og tar det derifra? Er det lenge til du kan teste?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville trodd mest sannsynlig nr 2. Dømmer deg ikke på noe som helst måte, men har du testet om du er gravid? nei har ikke det....og er jo mest sannsynligvis ikke det heller....men kan jo ikke for at jeg er litt nervøs etter å ha hatt sex med to forskjellige så tett.....er jo bare min flax å være gravid da.....så det må farskapstesting og alt mulig til...... hadde bare nekta å ha et barn med han første av dem...... Ok, ser frustrassjonen, men prøv å ta det med ro til det er på tide å teste. Om du skulle være gravid så tar du kontakt med legen din og tar det derifra? Er det lenge til du kan teste? jeg aner ikke når jeg kan teste...tok ut p-stav den 16.08
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Er det lenge siden siste mens ? Om du ikke vet så hadde jeg ventet i ett par dager opptil ei lita uka til og testet. Sannsynligheta for at du hadde eggløsning i dagene rett etter uttak er vel heller liten. Men det kan jo så klart skje.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Er det lenge siden siste mens ? Om du ikke vet så hadde jeg ventet i ett par dager opptil ei lita uka til og testet. Sannsynligheta for at du hadde eggløsning i dagene rett etter uttak er vel heller liten. Men det kan jo så klart skje. jeg var så fryktelig plaga med blødninger i hytt og pine når jeg hadde den i....og begynte å småblø igjen rett etter sex med han 5 dager før jeg fjernet den....så tok jeg ut p-stav og blødningen stoppet på få timer og har ikke vert antydning siden......
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Da vil jeg tro om du har. En "vanlig" syklus på 28 dager så er mens enten rett rundt hjørnet eller 14 dager unna. Bestill deg strimlene på billig-teste.dk så kan du teste så mange ganger du gidder til mensen kommer.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Da vil jeg tro om du har. En "vanlig" syklus på 28 dager så er mens enten rett rundt hjørnet eller 14 dager unna. Bestill deg strimlene på billig-teste.dk så kan du teste så mange ganger du gidder til mensen kommer. ååå tusen takk....skal bestille tvert! men dersom jeg er gravid....(gud forby) så er der vel ikke mulighet at han 5 dager før er far??
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Tviler sterkt på det, men alt kan som sagt skje. Håper du finner ut av det. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Tviler sterkt på det, men alt kan som sagt skje. Håper du finner ut av det. Masse lykke til herreguuud tuuusen takk for hjelp du har vert utrolig snill med meg nå og det setter jeg stoor pris på
<3 2G <3 Skrevet 28. august 2012 #14 Skrevet 28. august 2012 Bare hyggelig, er ikke en gøy situasjon å havne i vil jeg tro. Bare lov meg å bruk prevensjon neste gang om du ikke er det prøv p-ringen, den er gulle god synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 Bare hyggelig, er ikke en gøy situasjon å havne i vil jeg tro. Bare lov meg å bruk prevensjon neste gang om du ikke er det prøv p-ringen, den er gulle god synes jeg. hehe ja uten tviiil!!! tuusen takk for støtten du har gitt meg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå