Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Da vi gikk i 10.klasse var vi på tur til oslo med skolen. Vi var en klasse på 28. 11 stk., jenter og gutter hadde satt seg som mål for turen å få seg piercing. Det endte med at læreren vår ringte opp samtlige foreldre for å sjekke om det var greit. De som ikke synes det var ok, klarte han å overtale. Hele klassen var med inn på House of pain, der læreren tok på seg alt ansvar. Det ble satt piercing i tunger, neser, kinn og hake. Han satt grensa på 1 pr. elev:P Dette fikk ingen etterspill, og alle var fornøyde. Dette var i 2003, regner med det hadde blitt sparken og førstesidestoff om det skjedde i dag...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Nei, jeg tror man kan få piercing når man er under 16 ved foresattes samtykke. så hvis alle foreldrene sa ok, så var det ikke noe galt i det.. MEN jeg hadde så absolutt ikke latt en lærer overtale meg til å la sønnen min få piercing når han gikk på ungdomsskolen.. uaktuelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå