Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Dette er snakk om den type smykker som var skikkelig populært i 1990 årene med sånn "fjelltrykk" om du skjønner hva jeg mener? Er ting jeg ikke har brukt noe særlig og jeg kommer ikke til å bruke de igjen. Jeg har andre ting jeg har arvet som betyr mye mer for meg (fra de samme personene). Er jeg slem om jeg selger de? Er ikke veldig dyre flotte smykker altså, som barna mine hadde likt å arvet, da ville jeg absolutt ikke solgt de.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Vist du selger til dei som er i reklamesnuttene på tv. Får du DåRLIGT BET.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Vist du selger til dei som er i reklamesnuttene på tv. Får du DåRLIGT BET. Nå var det ikke det jeg lurte på da:) Men takk. Jeg tenkte å sende det til gullvekten.no. De har visst ganske bra kurs
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Dette har jeg også lurt på ja.
Mandalas Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville gjort det. Sånne ting har (dessverre?) ingen som helst verdi for meg.
Mamma til to guttegull Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Hva med å smelte det om til andre smykker eller gullbarrer? Verdien på gull vil vel bare stige og stige? Jeg hadde ikke gjort det, men mindre det var skikkelig pengemangel ...
Gjest sandyBay1 Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Jeg har smeltet om konfirmasjongullet mitt, da det ikke passer pga at jeg ikke en ungpike lengre. Brukte da en gullsmed som er kjempedyktig på å designe noe nytt ut av det gullet en leverer. Ikke noe juks eller fanteri.
CaptainHindsight Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Nå er jeg veldig sentimental av meg, så jeg hadde ikke gjort noe, men OM jeg skulle ville jeg smeltet om. å selge gull syns jeg bare er dumt, og det er helt latterlig tragisk at Norge solgte sitt. Gull vil alltid være verdifullt.
Nordhagenjentene :) Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Jeg har gjort det, hos KA Rasmussen. Det hadde ligget i smykkeskrinet i snart 20 år. Har tatt vare på det som betyr noe, og som kan være arvesmykker, men enkle kjeder, ringer og øredobber ble solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå