Gå til innhold

Anders Behring Breivik var grillmester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er uhyggelig å tenke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er uhyggelig er hva han gjorde, ikke hva han var...

Skrevet

Hvorfor tenke på han i det hele tatt?

La han råtne på cella uten å få mer oppmerksomhet nå!

Skrevet

Han gjorde det vil han vil ha "support for Israel" (masse folk på israelske nettsteder hyllet ham). Syns vi skal vise ham hva vi syns og boikotte Israel.

Skrevet

Er grillmester et yrke eller noe? Aldri hørt om...

Skrevet

???

At han er en kallblodig massmorder og terrorist, betyr jo ikke at han ikke kan lage god mat?? Merklig ting å henge opp seg på.

Eller er det noe med "Grillmester" som har en annen betydning en jeg ser?

Skrevet

???

At han er en kallblodig massmorder og terrorist, betyr jo ikke at han ikke kan lage god mat?? Merklig ting å henge opp seg på.

Eller er det noe med "Grillmester" som har en annen betydning en jeg ser?

"God"? Det er typisk Frp'ere å være "grillmester" og lage usunn grillmat for sløve Frp'ere. Og han var jo Frp'er.

Skrevet

Er ikke dette en veldig merkelig tråd? Jeg klikker meg stadig inn for å få en forklaring, men det blir bare rarere og rarere :P

Skrevet

Så grillmat må vær usunn og laget av FRPère ??? Jeg må ærlig innrømme jeg skjønner mindre og mindre av denne tråden.

Skrevet
Boikotte Israel ???

Anders Breivik begikk terrorangrepet fordi han vil at Norge skal støtte Israel. AUF hadde slagordet "boikott Israel" på Utøya. Det var på grunn av AUFs meninger at han angrep dem og drepte alle barna. Så hvis denne saken skal få konsekvenser må det være at folk tar kraftig avstand fra alt det høyreekstreme tankegodset til Breivik og boikotter den høyreekstreme apartheidstaten Israel.

http://www.vg.no/upl...7382157_327.jpg

Skrevet
Så grillmat må vær usunn og laget av FRPère ??? Jeg må ærlig innrømme jeg skjønner mindre og mindre av denne tråden.

Frp har fremhevet grilling som noe som skiller deres velgere fra andre. Og ja, grillmat er usunn mat.

Skrevet
Boikotte Israel ???
Anders Breivik begikk terrorangrepet fordi han vil at Norge skal støtte Israel. AUF hadde slagordet "boikott Israel" på Utøya. Det var på grunn av AUFs meninger at han angrep dem og drepte alle barna. Så hvis denne saken skal få konsekvenser må det være at folk tar kraftig avstand fra alt det høyreekstreme tankegodset til Breivik og boikotter den høyreekstreme apartheidstaten Israel. http://www.vg.no/upl...7382157_327.jpg

Mn hva har dette med grilling å gjøre??

Skrevet
Frp har fremhevet grilling som noe som skiller deres velgere fra andre. Og ja, grillmat er usunn mat.

Hvorfor er grilling usunt ? Jeg elsker grillmat og er LAAAAAANGT ifra noen FRP`ere.

Skrevet

Har det noe med selvmords bombere å gjøre??

Skrevet
Har det noe med selvmords bombere å gjøre??

Hva tror du den fuge-s'en etter "selvmord" er til hvis det ikke er for at det skal henge sammen med "bombere". (Tilfelle det er noen her som ikke syns tråden er rar nok ennå.)

Skrevet
Hvorfor er grilling usunt ? Jeg elsker grillmat og er LAAAAAANGT ifra noen FRP`ere.

Hvorfor tror du pølse, kjøtt og masse fet mat osv. er sunt?

Skrevet

Hva i alle dager er det HI har røyket?

Skrevet

Skrevet

Grillmester? Israel? Selvmordsbomber? Her er det mange sammenhenger jeg var uvitende om!

Grillmat usunt? for noe sludder. Kommer helt an på hva man griller det :)

Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt å bli satt bås med Preben Sand Edahl!

Skrevet

Noen har nok røkt pølser :) Pun intended :)

Forøvrig overrasker det meg ikke at ABB hadde som hobby å grille døde dyr. Han var sikkert ett av de barna som syntes det var stas å tråkke på maur etc når han var barn også.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Er det noen som tror det? Tvilsomt. Men grilling er ikke bare den slags mat, med mindre man er noe lite kreativ?

Kyllinggrilspyd, laks, ørret, løk, indrefilet, sopp. mais ++++++ er godt på grillen, men sunt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...