Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Det som er uhyggelig er hva han gjorde, ikke hva han var...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Hvorfor tenke på han i det hele tatt? La han råtne på cella uten å få mer oppmerksomhet nå!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Han gjorde det vil han vil ha "support for Israel" (masse folk på israelske nettsteder hyllet ham). Syns vi skal vise ham hva vi syns og boikotte Israel.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Er grillmester et yrke eller noe? Aldri hørt om...
Cat.68 Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 ??? At han er en kallblodig massmorder og terrorist, betyr jo ikke at han ikke kan lage god mat?? Merklig ting å henge opp seg på. Eller er det noe med "Grillmester" som har en annen betydning en jeg ser?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 ??? At han er en kallblodig massmorder og terrorist, betyr jo ikke at han ikke kan lage god mat?? Merklig ting å henge opp seg på. Eller er det noe med "Grillmester" som har en annen betydning en jeg ser? "God"? Det er typisk Frp'ere å være "grillmester" og lage usunn grillmat for sløve Frp'ere. Og han var jo Frp'er.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Er ikke dette en veldig merkelig tråd? Jeg klikker meg stadig inn for å få en forklaring, men det blir bare rarere og rarere
Cat.68 Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Så grillmat må vær usunn og laget av FRPère ??? Jeg må ærlig innrømme jeg skjønner mindre og mindre av denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Boikotte Israel ??? Anders Breivik begikk terrorangrepet fordi han vil at Norge skal støtte Israel. AUF hadde slagordet "boikott Israel" på Utøya. Det var på grunn av AUFs meninger at han angrep dem og drepte alle barna. Så hvis denne saken skal få konsekvenser må det være at folk tar kraftig avstand fra alt det høyreekstreme tankegodset til Breivik og boikotter den høyreekstreme apartheidstaten Israel. http://www.vg.no/upl...7382157_327.jpg
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #14 Skrevet 28. august 2012 Så grillmat må vær usunn og laget av FRPère ??? Jeg må ærlig innrømme jeg skjønner mindre og mindre av denne tråden. Frp har fremhevet grilling som noe som skiller deres velgere fra andre. Og ja, grillmat er usunn mat.
Cat.68 Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 Boikotte Israel ??? Anders Breivik begikk terrorangrepet fordi han vil at Norge skal støtte Israel. AUF hadde slagordet "boikott Israel" på Utøya. Det var på grunn av AUFs meninger at han angrep dem og drepte alle barna. Så hvis denne saken skal få konsekvenser må det være at folk tar kraftig avstand fra alt det høyreekstreme tankegodset til Breivik og boikotter den høyreekstreme apartheidstaten Israel. http://www.vg.no/upl...7382157_327.jpg Mn hva har dette med grilling å gjøre??
Cat.68 Skrevet 28. august 2012 #16 Skrevet 28. august 2012 Så grillmat må vær usunn og laget av FRPère ??? Jeg må ærlig innrømme jeg skjønner mindre og mindre av denne tråden. Frp har fremhevet grilling som noe som skiller deres velgere fra andre. Og ja, grillmat er usunn mat. Hvorfor er grilling usunt ? Jeg elsker grillmat og er LAAAAAANGT ifra noen FRP`ere.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #17 Skrevet 28. august 2012 Har det noe med selvmords bombere å gjøre??
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 28. august 2012 #18 Skrevet 28. august 2012 Har det noe med selvmords bombere å gjøre?? Hva tror du den fuge-s'en etter "selvmord" er til hvis det ikke er for at det skal henge sammen med "bombere". (Tilfelle det er noen her som ikke syns tråden er rar nok ennå.)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #19 Skrevet 28. august 2012 Hvorfor er grilling usunt ? Jeg elsker grillmat og er LAAAAAANGT ifra noen FRP`ere. Hvorfor tror du pølse, kjøtt og masse fet mat osv. er sunt?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #20 Skrevet 28. august 2012 Hva i alle dager er det HI har røyket?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #21 Skrevet 28. august 2012 Hva i alle dager er det HI har røyket? Hvorfor tror du pølse, kjøtt og masse fet mat osv. er sunt?
Teline Skrevet 28. august 2012 #22 Skrevet 28. august 2012 Grillmester? Israel? Selvmordsbomber? Her er det mange sammenhenger jeg var uvitende om! Grillmat usunt? for noe sludder. Kommer helt an på hva man griller det
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #23 Skrevet 28. august 2012 Jeg vil ha meg frabedt å bli satt bås med Preben Sand Edahl!
Light of my life Skrevet 28. august 2012 #24 Skrevet 28. august 2012 Noen har nok røkt pølser Pun intended Forøvrig overrasker det meg ikke at ABB hadde som hobby å grille døde dyr. Han var sikkert ett av de barna som syntes det var stas å tråkke på maur etc når han var barn også.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. august 2012 #25 Skrevet 28. august 2012 Hva i alle dager er det HI har røyket? Hvorfor tror du pølse, kjøtt og masse fet mat osv. er sunt? Er det noen som tror det? Tvilsomt. Men grilling er ikke bare den slags mat, med mindre man er noe lite kreativ? Kyllinggrilspyd, laks, ørret, løk, indrefilet, sopp. mais ++++++ er godt på grillen, men sunt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå