solrose1 Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei.. sitter å leser om navn.. hva syns dere om navnet Grendiana ? syns det er fint jeg..ikke mange som heter det tror jeg..vet om ei..
Gjest Neriad Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Oi... Har du i det hele tatt funnet noen som heter det? Er det ei gammel dame? Oppkalling? Synes det er meget spesielt. Og ikke så veldig fint, egentlig.... Hvordan er trykket? For min del ødelegger det litt at første delen er "Grend", altså et helt vanlig ord for området/bygda man bor i på min dialekt. Hm, tenker litt. Navnet sitter kanskje bedre etterhvert som man venner seg til det.
Mokimok Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg liker spesielle navn, men dette ble litt vel mye... tenker og leser "grandiosa"
Mini&Meg Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Det syns jeg ikke var så veldig fint dessverre.
solrose1 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2012 hihi.. Navnet finnes virkelig.. ei som bodde i bygda hvor jeg bor hun er fra kosovo ble døpt det oppkaldt etter bygda vår Grendi syns det er artig jeg..fint på en måte å..men ville ikke kaldt barnet mitt det altså.
:o) :o) :o) Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Synes ikke det var så veldig fint dessverre, men jeg er ikke så fan av navnet Diana på norsk, og her der det jo det på slutten, så kanskje det var det som ødela litt for meg.
mamma.no Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Ville du hatt det navnet selv? Ja, siden du spør - helt jævlig her også....uff!
My_my Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Hmm...nei sorry mac... det minner om grenadin, og det er bare en søt tilsetning i drinker...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Hei.. sitter å leser om navn.. hva syns dere om navnet Grendiana ? syns det er fint jeg..ikke mange som heter det tror jeg..vet om ei.. Gren = grein (på dialekt) Grein Diana?
Salomine Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 Syntes det hørtes merkelig ut med en gang. men når jeg har sagt det noen ganger ble det slettes ikke ille. Faktisk ganske ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå