what a drittkjerring Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Er det sundt å spise? Kan umulig være usunt? Mais er likevel den grønnsaken med mest karbohydrater.
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Vil ikke påstå det er det sunneste. Mais i seg selv inneholder en del sukker, og når det er på boks ligger det på sukkerlake.
mrsrogaland. Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Men helt fint og sunt å ha i mat, salater, gryteretter osv for variasjon. Det er sunt sukker. Spis i vei.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Sunt - ikke sunDt Sorry, bare måtte.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Vil ikke påstå det er det sunneste. Mais i seg selv inneholder en del sukker, og når det er på boks ligger det på sukkerlake. Mais ligger ikke i sukkerlake.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Tenkte på sånn mellommåltid, istedenfor ett eple / banan. Liker veldig godt mais, men prøver å gå ned i vekt. Så da kan jeg jo ikke spise alt mulig. Men hadde lett att det med i middagen uansett. HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Vil ikke påstå det er det sunneste. Mais i seg selv inneholder en del sukker, og når det er på boks ligger det på sukkerlake. Mais ligger ikke i sukkerlake. Mais i sukkerlake? Hvilket merke produserer mais i sukkerlake? Aldri sett, og jeg har brukt mais på boks fra mange forskjellige produsenter. Sikkert ei av disse sukkerhysterikere som uttaler seg.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Det står kaloriinnhold på boksen, bare til å sjekke der. Det jeg husker fra Grete Roede kurs, var at minimais kan man spise ubegrenset av som en grønnsak, men mais i lake måtte begrenses pga kcal innholdet. Om det var pga sukkerlake vet jeg ikke, men det er vel litt sannsynlig?
Lettie Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Hvis du prøver å gå ned i vekt er det nok ikke det beste mellommåltidet. Det er ikke mye næring eller mat i det og blodsukkeret stiger til værs og gjør deg mer sulten. Banan er også karbohydrater, men det metter i fall mer.. Vet ikke hvordan diett du følger, men et komplett måltid bør ha proteiner, fett og noe karbohydrater, da metter det og du får energi.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Jeg Drikker shaker morgen, lunch og til kvelds. Spiser middag, når det er middag. Hi
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Vil ikke påstå det er det sunneste. Mais i seg selv inneholder en del sukker, og når det er på boks ligger det på sukkerlake. Mais ligger ikke i sukkerlake. Sorry da har jeg blingset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå