Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Med tanke på at disse innleggene har florert siden mai/juni så regner jeg med det
It's all about me Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Har iallfall kjøpt en del julegaver og er snart ferdig med 3 pakkekalendere.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jaaaa er så koselig med jul! Samtidig har jeg nok ikke helt gitt slipp på sommeren enda.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Jaa!!! Hørte på en julesang forledendag *kremt* Jeg elsker jul og alt som hører til! Glæde meg stort, spesielt siden vi har fått 2 til i hus
what a drittkjerring Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Gje deg...Vi har jo ikke kickstartet høsten en gang! Tanken på gaver har ikke steifet meg en eneste gang. Visst gleder jeg meg til jul men aldri før November;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #7 Skrevet 28. august 2012 Jeg begynner å glede meg i august hvert eneste år også dabber det litt av. Så tar det seg opp igjen i november. Jeg pynter alltid hele huset første desember og bruker lang tid på å planlegge HI
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Joda. I år skal alle gaver, bortsett de vi skal ha til oss selv, være ferdig før 1.november, har jeg bestemt. I år skal jeg ikke male opp halve huset, så vil nok få tid,- og råd til det Dessuten har jeg siden mars, gått og gledet meg til sommer, men den har hittil glimret med sitt fravær. De dagene vi hadde for to uker siden var mer høstaktig enn sommeraktig, selv om det krøp opp til 20 grader i skyggen en dag..Var jo bare 6-7 på natta!!!Så nå er jeg ferdig med og glede meg ti lsommeren, så nå er det jula det neste......(men mellom det er det oslohelg, Ylvisshow m/hotell, bursdagen min,- men det gleder jeg meg ikke like mye til..Faktisk. Men det er små milepæler og se frem til før jula kommer)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. august 2012 #9 Skrevet 28. august 2012 Vi får se på den saken når vi kommer sånn halvveis i desember, tenker jeg. Får se om vi får skvisa inn litt juleforberedelser da.
Light of my life Skrevet 28. august 2012 #10 Skrevet 28. august 2012 Gleder meg, for da drar vi til sydlige strøk
☆☆☆ Skrevet 28. august 2012 #11 Skrevet 28. august 2012 Har kjøpt halvparten av julegavene (må tenke framover, har ulønnet permisjon i desember). Gleder meg til go'bebiens første jul..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #12 Skrevet 28. august 2012 Har kjøpt noen få julegaver. Har begynt å tenke på julekort. Har begynt å tenke på hva jeg skal bake. Rengjøring tenker jeg minst mulig på, hater å vaske.
Mambaa Skrevet 28. august 2012 #13 Skrevet 28. august 2012 Har termin rett før jula setter inn - så JA!!:-
jente___ Skrevet 28. august 2012 #14 Skrevet 28. august 2012 Ja:) var og kikket på NRK sin nye julekalender i går på nett:)
Tovehvit Skrevet 28. august 2012 #15 Skrevet 28. august 2012 Gleder meg som en uuuuunge til jula Værre enn ungene er jeg også^^ Er meg som sitter rundt treet og klemmer på gavene (a) Men, jeg har enda ikke gjort mer enn å tenke på hva jeg skal gjøre, ha ferdig osv=) Kommer til å ha preggomage i jula, så skal ha husvasken ferdig i november tenkte jeg. Gavene skal handles fra neste måned, så tror jeg resten skal gå på skinner:)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 28. august 2012 #16 Skrevet 28. august 2012 Har iallfall kjøpt en del julegaver og er snart ferdig med 3 pakkekalendere. Oj, er du alltid så tidlig ute? Var forresten veldig smart å starte med innkjøp til pakkekalender tidlig. I fjor ble det for mye dill i den, fordi mor hadde glemt det og stresset rundt i slutten av november
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. august 2012 #17 Skrevet 28. august 2012 Shit! Lillen skal vel ha pakkekalender i år... eller? Han blir to nå straks...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #18 Skrevet 28. august 2012 Min lille hadde pakkekalender i fjor, da var hun nesten to. Det var stor suksess. Bestod av litt dilldall, ting hun trengte som smokker, litt ulltøy, sokker osv. En film den 24 og litt større gaver på søndagene. En liten sjokolade på lørdagene og litt rosiner, smoothies og diverse. Det var såååå suksess og hun stod klar hver morgen klar for å åpne
pip pip Skrevet 28. august 2012 #19 Skrevet 28. august 2012 Hadde ikke tenkt på det flr nå, men når du nevnte det kjenner jeg at jeg gleder meg litt. Og til dere som skrev om pakkekalendere til de små; det fikk jeg lyst til i år. Lille er 2,5 år nå. Vil hun forstå noe av det? Nei jeg må ha pakkekalender til henne i år;) iiiiih dette skal bli så morro:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #20 Skrevet 28. august 2012 Min på nesten to stod klar om morgenen for å få pakke Var litt bekymret over at ble furt da hun ikke kunne ha med det hun fikk i barnehagen, men det gikk overraskende greit. Men det var bare småting da. Når hun blir eldre skal vi legge inn noen aktiviteter også. Jeg inkluderer henne VELDIG i alt som har med jula og forberedelser og gjøre. Hadde mange fine bakedager, juleverksteder, drar på julemarkeder, hogge vårt eget tre, pynting, alt er hun med på og elsker det
It's all about me Skrevet 28. august 2012 #21 Skrevet 28. august 2012 Har iallfall kjøpt en del julegaver og er snart ferdig med 3 pakkekalendere. Oj, er du alltid så tidlig ute? Var forresten veldig smart å starte med innkjøp til pakkekalender tidlig. I fjor ble det for mye dill i den, fordi mor hadde glemt det og stresset rundt i slutten av november Pakkekalenderene er jeg alltid tidlig ute med. Til to av ungene har jeg alt for mange gaver allerede, så har vel i praksis begynt på kalenderen for julen 2013 også. Kjøper småting på tilbud gjennom hele året og legger det i esker i boden. Så ikke bare er jeg ferdig i god tid, men kalenderne inneholder skikkelige ting til en billig penge istedenfor ræl kjøpt i siste liten. Salgene på Toys'r'us og BR leker f.eks. er veldig gøy
Mia_73 Skrevet 28. august 2012 #22 Skrevet 28. august 2012 Jeg liker juletid, men det er jo såvidt høsten har begynt. Reiser til syden i høstferie, så nei, jul er langt unna for min del.
sologsommer Skrevet 28. august 2012 #23 Skrevet 28. august 2012 Ja!!!!! Termin 1 uke før juleaften ( godt planlagt??) synes ikke det er let og kjøpe gaver så tidligt, skal jo helst være noget som folk kam bytte, hvis de ikke liker det. Har købt 2 store slakterknive fra rosendahl, til 199,- det er alt
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #24 Skrevet 28. august 2012 Nei! Det er fortsatt (teknisk sett) sommer! Folk som planlegger jula "hele året" ser jeg på som litt smårare :S
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #25 Skrevet 28. august 2012 Nei, for verlden skal jo visstnok gå under i desember, er ikke mye å glede seg til det .............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå