Gå til innhold

Jeg er endelig lykkelig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vokst opp med en alkoholisert far og en mor som døde da jeg var tre. Fikk en stemor da jeg var seks som har fungert som en mor og som jeg er veldig glad i. Men barndommen min var ikke noe å skryte av og jeg ble tidlig offer for min fars manglende økonomiske teft og var veldig redd og bekymret. Det at han også var helgealkoholiker gjorde at jeg ble deprimert.

Nå har min far vært edru i tre år og har fått kjøpt leilighet og har det bra, der trenger jeg ikke bekymre meg lenger.

Jeg har selv ikke den beste jobben og leier bare en liten leilighet. Men med studier neste år og en samboer som tjener greit har vi så vi klarer oss og kommer til å få det bedre i fremtiden. Vi har ei nydelig lita jente og jeg nyter virkelig dagene nå, selv om vi ikke har all verdens plass og råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det med å ha bekymringer mht familie, så kjekt lese om din glahistorie! :) kos deg med gojenta di!

Skrevet

Så bra :D

 

Men hva døde moren din av? Jeg mistet min far i fjor. Han drakk seg ihjel og ble bare 48år :(

Skrevet

Hun døde av kreft, dessverre.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...