Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Jeg har vokst opp med en alkoholisert far og en mor som døde da jeg var tre. Fikk en stemor da jeg var seks som har fungert som en mor og som jeg er veldig glad i. Men barndommen min var ikke noe å skryte av og jeg ble tidlig offer for min fars manglende økonomiske teft og var veldig redd og bekymret. Det at han også var helgealkoholiker gjorde at jeg ble deprimert. Nå har min far vært edru i tre år og har fått kjøpt leilighet og har det bra, der trenger jeg ikke bekymre meg lenger. Jeg har selv ikke den beste jobben og leier bare en liten leilighet. Men med studier neste år og en samboer som tjener greit har vi så vi klarer oss og kommer til å få det bedre i fremtiden. Vi har ei nydelig lita jente og jeg nyter virkelig dagene nå, selv om vi ikke har all verdens plass og råd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Kjenner til det med å ha bekymringer mht familie, så kjekt lese om din glahistorie! kos deg med gojenta di!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Så bra Men hva døde moren din av? Jeg mistet min far i fjor. Han drakk seg ihjel og ble bare 48år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå