Gjest Tullmusa83 Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hvor finner jeg en liten sprinform i fysisk butikk? Evt hvor lang leveringstid har bakeshop.no?
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Jeg ville sjekket på Jernia ja, eller kanskje på europris?
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 (endret) Da vet jeg ikke. Har aldri sett en springform på den størrelsen. Ta kontakt med cacas om du bor i nærheten av Oslo, eller så ligger det en bakebutikk rett over veien for Sagene kirke, lurer på om det er bakeshop eller kakeshop eller noe slikt, husker ikke i farten. Traktøren pleier å ha en del bakeutstyr fra cacas, og så er det vel et par andre kjøkkenbutikker som fører litt. Endret 28. august 2012 av Mentha
Iiiiik Skrevet 28. august 2012 #6 Skrevet 28. august 2012 Anbefaler Rafens eller Traktøren, de har små springformer. https://rafens.no/produkter/patisse/springform_12cm_proff
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 28. august 2012 #8 Skrevet 28. august 2012 Jeg anbefaler en litt finerer lekebutikk alla sprell. Der kjøpte jeg min lille form som egentlig er Mille sin, men hyppigst bryt sv mor:) masse små bakesaker der og alt kan brukes som ekte:) min er vel 10cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå