Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du er mest fornøyd med på ditt kjøkken. Noen små løsninger som har vist seg å være veldig bra?

Er det noe du er misfornøyd med eller ville hatt annerledes nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et digert vindu mitt på kjøkkenveggen. Dersom vi skulle hatt benkeplate forran ville den gått sånn ca. midt på vindu. Løsningen ble en sittebenk under vinduet, med to dype skuffer under. Er ekstremt fronøyd med denne! I tillegg anbefaler jeg stekeovn/micro i høyskap. Har induksjonsplatetopp med skuffer under. Da er kjøkkenredskaper ol. alltid i umiddelbar nærhet. Bruk lang tid på planleggingen, og tenk gjennom hver minste detalj, så blir du sikkert fornøyd!

Skrevet

Mest fornøyd med:

- Kjøkkenøy med 120 cm skuffer under platetopp. Elsker 120 cm skuffene mine! Utrolig god oversikt.

- Hjørnekjøleskapet!

- masse skuffer, få skap

Minst fornøyd med: ingenting :D

Skrevet

Skuffe til søppelbøttene under vasken er gull!

Underskap og høyskap er tull, man aner ikke hva som er innerst/nederst...

Gjest amandine
Skrevet

Quooker vil jeg ikke lenger leve uten, og hurra for oppvaskmaskin i høyden så jeg slipper å bøye meg og bøye meg og bøye meg

Skrevet

Her var det mange gode tips. Takk så langt...

Noen gode forslag til benkeplate og valg av gulv?

Skrevet

Ikke velg benkeplate i oljet treverk, nydelig å se på men dyrt og tåler ikke mye fukt. Du må hele tiden passe på at gubben og barna tørker opp etter seg med en gang.

Hardt gulv som fliser blir slitsomt for beina om du bruker kjøkkenet mye.

Skrevet

OPpvaskmaskin xxl fra Asko er topp! :-) Masse plass i den. Dessuten har vi en øy med plate i min arbeidshøyde, og resten av benkeplata i mannens arbeidshøyde. Genialt :-)

Og så har vi to lave skuffer som vi bruker som sitteplass (sydde puter oppå). Passer også under vindu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...