Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Skjønte ikke noe når jeg våknet på søndag og det var vått......og der var jammen melken i HøYRE (venstre er fraværende enda) pupp kommet.....ha ha:) syntes kanskje dette var litt tidlig jeg da.....Men bedre tidlig enn aldri får jeg tenke:)
Squirrel79 Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Helt normalt å få melken tidlig. Husker ikke når jeg fikk melk sist, men var relativt tidlig for min del da og. Denne gangen var det vel uke 24 tror jeg. Heldigvis så lekker jeg ikke på dagtid foreløpig, men sist husker jeg at det kom flekker gjennom BH og t-skjorte, slik at jeg måtte bruke ammeinnlegg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2012 Håper ikke det begynner å lekke når jeg sitter i et møte eller no! ha ha:) sjekker lissom hele tiden om det er noe der, en so far so good;) Er jo over 7 år siden sist jeg var gravid, så husker ikke når alt skjedde.....
Skywize Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Det samme skjedde meg rundt uke 24. Har hatt noen smålekkasjer om natta siden det, men heldigvis har det aldri kommet noe på dagtid! Er nå i uke 35. Må innrømme at jeg hadde sett litt mørkt på å måtte begynne med ammeinnlegg såpass tidlig.
November-spire-79 Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Oi, jeg visste ikke at det kunne bli så ille før fødselen Håper det kommer mot slutten isåfall Da er det vel lurt å kjøpe inn litt ammeinnlegg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå