Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hvor lang tid tok deg før dere ble bra? Nå er det 6 mnd siden jeg falt og fikk brist i halebeinet, og fortsatt er jeg delvis sykemeldt. Får veldig vondt om jeg sitter for lenge.
gggutt Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 (endret) Hos meg tok det 4,5 mnd, fikk brist under fødtselen.. Var litt opp og ned, men jeg fant ut det samme som du skriver her, ikke sitte for lenge.. Men det kommer vel sikkert litt an på hvor stort bristet er.. Men fikk tips av legen at det kan hjelpe å sitte på badering! Endret 28. august 2012 av gggutt
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Hos meg tok det 4,5 mnd, fikk brist under fødtselen.. Var litt opp og ned, men jeg fant ut det samme som du skriver her, ikke sitte for lenge.. Men det kommer vel sikkert litt an på hvor stort bristet er.. Men fikk tips av legen at det kan hjelpe å sitte på badering! Søsteren min brakk halebeinet etter fall på isen for 5 år siden, hun er enda ikke bra..
Meg og snuppo mi Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Jeg falt og fikk brist på halebeinet for 10-11 år siden. Det første året etterpå måtte jeg reise meg opp med jevne mellomrom, fikk vondt av å sitte lenger enn 10-15 min. Fremdeles kjenner jeg dette, men nå skal jeg sitte på et ganske hardt underlag over lengre tid før det gir noen plager.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Jeg fikk brist i halebeinet første gang når jeg var 13. Så fikk jeg ett til noen år seinere. Nå 25 år etterpå, så har jeg fortsatt vondt til tider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå