Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Vi har både goretex sko og dock boots til snuppa vår, som hun kan bruke når hun skal leke ute osv, men jeg vil gjerne ha et par fine vintersko/støvletter som hun kan bruke når vi skal ut på ting som ikke innebærer å leke i snøen (hvis dere skjønner..) De må selvfølgelig være gode å gå med, varme osv.. men litt 'finere' enn f.eks. ecco goretex sko.. Noen tips til merker, nettbutikker osv??
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Jeg har tenkt å kjøpe Rådis fra din sko. http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Gutt_%2B_pike/c/53;jsessionid=DFA866B08E0E1A824FFF00D941E0CB21.app2?q=:warehouseDeliveryWeek-desc:manufacturerBrandName:R%C3%A5dis Gode, fine og billige sko.
Gjest Jente07♥ Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Bisgaard har mange fine og gode forede vintersko og støvletter. Bruker alltid dette merket til mine. Vinterskoene og støvlettene har tex membran så de er vanntette. Kjempefine og gode sko:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå