Gå til innhold

Bestille gode klær fra ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 3 år (ca 104 lang) trenger noen nye klær. Men så er jeg ikke sikker på hva jeg skal satse på der inne, tenker på kvaliteten. Så da får mvi gå etter merke.

Trenger til barnehage og hjem. Regnklær, vinterklær, bukse, genser.

Skal ta en stor handling. Han har jo noe fra før av, men ønsker en del nytt nå.

Så hvilken merke hadde dere satset på? og ikke?

ER det noen andre der som har kjøpt barneklær til sine eller noen?

Hva kjøpte dere og hva syns dere om den? Anbefale selger?

Jeg vet hvordan jeg skal handle der inne, har handlet en del til meg selv.

Har hørt at en del handler både der inne og på finn.

Kan noen hjelpe meg med dette???

Ser jo disney, mexx, nike, diesel. Men det er så mange andre merker der også, men de er ikke fult så kjent for meg igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris har ikke så veldig mye å si for meg, for til syvende og sist så pleier det å vær billigere der enn i butikker og sånt.

HI

Skrevet

Jeg ville satset på kjente merker. Regner med du bestiller fra USA?

Det er alltids merker som er mer populær/bedre kvalitet på enn andre der borte, sånn som her, så jeg ville prøvd å sjekke opp dette:) kanskje ikke så lett siden landet er så stort...

Skrevet
Jeg ville satset på kjente merker. Regner med du bestiller fra USA? Det er alltids merker som er mer populær/bedre kvalitet på enn andre der borte, sånn som her, så jeg ville prøvd å sjekke opp dette:) kanskje ikke så lett siden landet er så stort...

Kan du ramse opp mange av de kjente gode merkene du kan komme på? =)

Skrevet

Helly Hansen, Nike, adidas, umbro. De tre siste har iallfall joggeklær i god kvalitet. Helly Hansen har gode parkdresser:)

Skrevet

Min gutt på 3 år (ca 104 lang) trenger noen nye klær. Men så er jeg ikke sikker på hva jeg skal satse på der inne, tenker på kvaliteten. Så da får mvi gå etter merke.

Trenger til barnehage og hjem. Regnklær, vinterklær, bukse, genser.

Skal ta en stor handling. Han har jo noe fra før av, men ønsker en del nytt nå.

Så hvilken merke hadde dere satset på? og ikke?

ER det noen andre der som har kjøpt barneklær til sine eller noen?

Hva kjøpte dere og hva syns dere om den? Anbefale selger?

Jeg vet hvordan jeg skal handle der inne, har handlet en del til meg selv.

Har hørt at en del handler både der inne og på finn.

Kan noen hjelpe meg med dette???

Ser jo disney, mexx, nike, diesel. Men det er så mange andre merker der også, men de er ikke fult så kjent for meg igjen.

Hmm..Jeg er ikke veldig opplyst hva angår gode, utenlandske merker til barn og spesielt ikke yttertøy, men Kidorable lager kjempeartige gummistøvler og allværsantrekk for små og store barn. De har tilbehør også(ryggsekker, luer, votter, paraplyer ol) Jeg vet ikke om kvaliteten er sånn supergod men designet er morsomt og litt forseggjort. Hunter støvler i spreke farger er også populære og de fås helt sikkert en del billigere på ebay.

Av merker jeg har kjøpt og er fornøyd med kan nevnes Jacadi, Clayeaux(nydelig kvalitet på strikkegensere og -kjoler!),Minti og Zara kids(deilig bomullskvalitet og fine hverdagsklær)

Ellers fører Spruced Goose(?) og Little Teaspoon(tror det heter noe a la dette, men har glemt navnet...) forskjellige merker på nettsidene sine.

Surf litt rundt og se:) Tipper du finner mye fint:)

Nå skal det nevnes at jeg er mer stamkunde hos H&M enn disse til vanlig da;)

Skrevet

Hvis du er opptatt av at merkene skal være veldig kjente har du jo også Polo, Lacoste, Gant,Dior baby, Napapijri(skrives det slik?), Converse osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...