Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 hun passer så godt i programlederjobben for bonderomantikk.hun mye mer sprudlende og naturlig enn forgjengeren.
2 hjertegull :) Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Helt uenig! Altså, hun er sikkert nydelig, men Katrine passa bedre som programleder...
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 Hun er nydelig, men jeg liker henne ikke som programleder. Hun er for "kunstig" for meg. Virker som om alt er planlagt og hun virker nervøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå