Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Som gjør at jeg ikke blir gravid? Siden alt annet er utelukket og jeg har barn fra før og før utslag på el tester..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Hvor gammel er du, og hva er vekten og høyden din da?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Om du er overvektig så ja, da kan, med trykk på "kan", det være en årsak
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Takk for svar! jeg er 171 og veier 96 kg..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Første gang var 85 kg, andre gang 88 kg. Tok lengre tid å bli gravid første gang. Er 164 høy. Nå er minsten 1 år, og jeg har tatt meg selv i nakken og gått ned 18 kg siden november:) snart i mål! Hvis du klarer så kan du prøve å gå ned noen kg, for å se om det hjelper. Jeg gikk til kiropraktor pga bekkenet før jeg ble gravid første gang. Fortalte han at jeg hadde prøvd i 6 mnd. uten hell. Han mente at han kunne justere litt på bekkenet mitt, og at alt henger sammen i kroppen på en eller annen måte (husker ikke hva han sa), og da han var ferdig sa han at jeg kunne dra hjem og bli gravid. Da satt den med en gang, gitt! Haha! Tilfeldig? Kanskje...men hvem vet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå