Gå til innhold

Prinsessa er endelig her<3

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Prinsessa vår ble storesøster til ei lita prinsesse til klokken 20.33 og hun veide 3580 og var 49 cm lang. Veide mer enn storesøster gjorde men var to cm kortere.

Fødselen gikk fort og greit for seg. Startet med rier ca 18.15 og kom inn på føden rundt halv åtte/kvart på åtte og hadde allerede da 8-9cm åpning.

Er stolte foreldre til to prinseser nå <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ei lita prinsesse :) Ser ut til at du har hatt en drømmefødsel :) Hun har samme størrelse som snuppa mi faktisk :) Flott utgangspunkt.

Lykke til med barseltid og permisjon, kos deg masse med jentene dine. :)

Gjest Mamma til 1+spire2012<3
Skrevet

Tusen takk :)

Ja, kan ikke si noe annet enn at det var en drømmefødsel :) revna litt den gangen her, men jeg har jo fått ei nydelig prinsesse til så det gjorde meg ingen ting :) ikke merker jeg noe til stingene heller :)

to drømmefødsler og to herlige jenter med 17 mnd mellom, jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er verdens lykkeligste og heldigste mamma nå <3 men må si jeg gruer meg til å ikke kunne våkne til en smilende storesøster i morgen tidlig, blir rart og uvant å være borte fra henne noen dager nå mens jeg er på barsel og hun hos foreldrenr mine fr i morgen av. Får heldigvis se henne før de drar da :) verst for meg tenker jeg nok ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...