Gå til innhold

jeg forbinner sex.med noe godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

i motsettning til de fleste av dere herinne. som altid klager over mannen. altid er det han som gjør noe galdt. alldri dere. dere kcjefter og kchjefter til mannen bli totalt avtennt. ikke rart junior henger og slenger og at dere tørker ut dernede. mens jeg og mannen har det velldig bra sexhuellt. vi har faktiss alldri hatt det bedre. sex er viktig i et forhold for at det ikke skall dø ut. som en vissen årkidee. som mann glemmer å vanne. ja ja. som man ligger redder man sier jeg bare. lykke til videre i livet damer håper det bringer dere bare solskin på deres lykkelige vei mot paradis i kvelld. vi får vell håpe at barn deres ikke blir like snerrpete som sin morr

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Haha, har du røyka tastaturet fordi du var for ung til å få kjøpt Marlborough Lights?

Skrevet

"som man ligger redder man"? Hva i alle dager redder man når man ligger? Sexlivet?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

*Schååål*..... hikk.........

Sorry, men måtte bare.. Du skriver som meg i fylla ;)

Bare et tips, og det er godt ment; stavekontroll! Det gjør det litt lettere for andre å forstå hva du skriver :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet
"som man ligger redder man"? Hva i alle dager redder man når man ligger? Sexlivet?

Man redder det sexhuelle, skjønner du vel!! Daahhh liksom!

åsså den vissne årkhideen da selvsagt.

Skrevet
Man redder det sexhuelle, skjønner du vel!! Daahhh liksom! åsså den vissne årkhideen da selvsagt.

Ikke glem honkler da......

Skrevet

Er det svært få som skjønner at dette innlegget bare er tull? :P

Skrevet
Er det svært få som skjønner at dette innlegget bare er tull? :P

Tok litt tid, men det gikk opp for meg for 10 minutter siden.. Men da hadde jeg allerede skrevet første svaret.. hihi..

Skrevet

Fnis... Ikke ofte jeg flirer av innlegg her, men sitter og ler litt for meg selv av vissen årkidee som mann glemmer å vanne. Pokkers mann altså, kan han aldri huske noe...

Hilsen snerpete morr

Skrevet

Unnskyld, snerrpete morr, mener jeg. Må virkelig konsenntrerre mæj får å få til orteograffen.

Skrevet

Sexhuell faktisk ;-) Festlig.

Skrevet

Ironisk at orkideer skal ha lite vann da...

Skrevet

Kcjefter og kcjefter! :P

Skrevet

i motsettning til de fleste av dere herinne. som altid klager over mannen. altid er det han som gjør noe galdt. alldri dere. dere kcjefter og kchjefter til mannen bli totalt avtennt. ikke rart junior henger og slenger og at dere tørker ut dernede. mens jeg og mannen har det velldig bra sexhuellt. vi har faktiss alldri hatt det bedre. sex er viktig i et forhold for at det ikke skall dø ut. som en vissen årkidee. som mann glemmer å vanne. ja ja. som man ligger redder man sier jeg bare. lykke til videre i livet damer håper det bringer dere bare solskin på deres lykkelige vei mot paradis i kvelld. vi får vell håpe at barn deres ikke blir like snerrpete som sin morr

Fnis! Dette var faktisk litt festlig :)

Likte 'forbinner' og 'som man ligger redder man'! Tror jeg skal dra den strofen hver gang jeg og mannen har en uenighet på gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...