Gå til innhold

Er det noe i oppdragelsen din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noe foreldrene dine gjorde/ikke gjorde i oppdragelsen din som du enda ikke skjønner?

Tenker litt på det alle sier, "du skjønner det når du selv får barn".

Dette kan bli gøy.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble irritert eller sure på meg om kvelden når jeg ikke fikk sove eller av ting som at jeg ikke ryddet etter meg osv. Jeg skulle hvertfall aaaldri bli en så sur forelder tenkte jeg :D

Skrevet

faktisk nei, alle regler de hadde skjønner jeg veldig godt og er utrolig glad for dem. Men ble litt irritert da de sa til meg at hvis xxxxx hopper fra en bro vil du og gjøre det da som argument hvis jeg sa xxxxx fikk love å gjøre noe..hehe

Skrevet

skjønner ikke hvorfor det var så lite fysisk kontakt

Skrevet

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor foreldrene mine kun viste meg frem som en "pokal" for å skryte til andre, men ALDRI sa til meg at de var stolt av meg, at jeg var flink eller at de var gld i meg.

Jeg gjorde alt, og da emner jeg alt, for å etterstrebe deres gunst ved å lese bra, lese fort, spille piano feilfritt, synge, spille håndball osv. Men de eneste gangene de var "stolte" var når de i familie- og vennesammenkomster kunne dytte meg frem som et symbol på deres egen vellyketthet.

Det er noe jeg aldri kommer til å forstå og jeg forstår enda mindre av det nå som jeg selv har barn.

Skrevet

Kjøpte øl til meg før jeg var gammel nok. De var klar over at jeg drakk, og de ville "vite hvor alkoholen kom fra". Jeg holdt meg til avtalen, drakk aldri mer enn det jeg fikk av de, men det kan man aldri vite! Mine barn skal aldri aldri aldri få alkohol hjemmefra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...