VinterSol+2 Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Så tar jeg i mot med takk,altså! 36 uker i dag, og burde virkelig ikke være utålmodig, men nå er jeg lei av å ikke fungere. Jeg er utslitt. Halsbrann, urolige føtter, kynnere heeele tida, trøtt trøtt trøtt, vann i ben og armer, og jeg klarer liksom ingenting. Selvom jeh ikke burde klage, har hatt et relativt lett svangerskap helt til innspurten nå, så har siste halvdel vært mye tyngre enn de andre. I dag har det liksom toppet seg, jeg har %^<]%^#]#~]meg fått en %#~%#{{\hemoroide og! Og det er både au og var liksom det som skulletil for å knekke meg psykisk kjenner jeg. Har bare ligget hele dagen. Orket ingenting, hadde bare vondt over alt, og sovet og sovet og sovet... Hva skal til for å orke mer? Få tålmodigheten på plass igjen? Beklager sutreinnlegg alltså, men jeg har virkelig ikke tid eller lyst til å hadet sånn her..
3 blå Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Føler med deg! Her har tårene sprutet i hele dag... Den minste lille ting får begeret til å renne over. Er 39+0 i dag og er helt utslitt. Nå finner jeg senga og ønsker meg en bedre dag i morgen og aller helst en fødsel Klem til deg
lowe+spire Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Føler også med deg, det tæres godt på tålmodigheten her også! Har i hele siste trimester vært plaget av bekkenet, men nå den siste uken har det bare blitt MYE verre noe som gjør ALT mye vanskeligere, er omtrent lenket til sofaen for tiden Jeg kan ikke annet enn å trøste deg med at vi nok er flere som blir svært utålmodige nå på slutten
Pellepan07 Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Huff, får dårlig samvittighet av å si dette; men jeg er så glad for at det er flere som også har perioder der ting bare er kjipt!!!Jeg har av en eller anen grunn vært overbevist om at jeg ville føde før tiden med nr 3, og vært klar for fødsel nå i 3 uker. Jeg er nå 3 dager på overtid, og har sittet oppe og grått siden 04 i dag. Blir så frustrert, sliten og redd; magen er så veldig stor (sprengt skjemaet nå), og liker ikke tanken på å gå på overtid i det hele tatt. Sinnsykt lei av folk som ringer eller sender meldinger med spørsmål om hvordan det går med meg/eller kommer med morsomheter om at jeg snart må føde. Klem til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå