Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Da han begynte i samme klasse som min sønn for år siden så lekte de godt sammen..etterhvert så begynte denne gutten mobbe min gutt(skrev lapper som han la i postkassa med stygge ord på osv)deretter gikk det noen mnd så ville denne gutten leke med min sønn igjen og sist i dag var han frekk igjen mot min sønn på fotballtreninga fordi min sønn hadde sagt at han skal til han senere i dag(det skulle han ikke) så hadde denne gutten svart frekt : næhæææ det skal du ihvertfall ikke rett mot min sønn... denne guten får alt han peker på men hvorfor sånn oppførsel da?? hva ville dere tenkt ? eier han ikke oppdragelse eller?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Sånne barn kan jeg virkelig ikke fordra!! Skal ærlig si at det er en av mine største frykter, at min sønn skal bli mobbet av slike rævunger!! Jeg tenker liksom hvor foreldrene er da, og åssen oppdragelse de får! Verste er at slike gutter kan du nesten plukke ut i en folkemengde også!
Kliko Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Jeg ville nok tenkt at dette er en usikker gutt som ikke helt vet hvordan han skal takle ting. Kanskje ble han kjempe sjalu når han så din sønn leke med noen andre. Hva med å ta en liten prat med foreldrene? =) Jeg hadde i hvertfall satt stor pris på om noen fortalte meg om sønnen min oppførte seg sånn!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Har prøvd snakke med foreldrene men det går vist ikke helt inn:( da han skrev lappen som han la i postkassa så prøvde jeg snakke med de og de sa bare at dette viste de ikke noe om ,ingen unskyldning eller noe..og ja lappen var fra han fordi han selv skrev under på den med navnet sitt:P han er 8. sønnen min forstår ikke dette helt for han vil gjerne leke med han (selv om ahn er slem)og da denne gutten greier tvinne han rundt lillefingeren så ...prøver snakke med junior om dette å si at det er bedre å leke med andre enn han som er slem mot deg hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå