Gå til innhold

Størrelseshjelp Reima

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt blir 5 år i vinter, og er ca 106 cm høy og tynn som en strek.

I for hadde vi str 98, som ble brukt de to foregående åra.

Denne var for kort på armer og ben nå, selvfølgelig.

Men blir 116 alt for stort tro ? Hvordan er Reima på str i forhold til Reflex ?Vil gjerne ha en dress som varer i to sesonger, siden barnet vokser ganske sakte.

(Måtte ha 110 i Reflex regndress, 116 i den var altfor stor)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring fra Reima er at de minste str er store mens de større er smalere og mindre. Grensen gikk hos oss akkurat dere er nå.

Jeg hadde gått for 116.

Skrevet

Når tuppa her var så lang brukte vi 110 før jul og bytta til 116 etter jul. Men har du tenkt å bruke den i 2 år, så må du jo ha 116. Ikke at jeg skjønner hvorfor du absolutt skal bruke den i 2 år. jeg foretrekker at den passer perfekt jeg. Ikke drukning i 1 år, passe et par måneder og så en evighet med for liten dress.....

Skrevet
Når tuppa her var så lang brukte vi 110 før jul og bytta til 116 etter jul. Men har du tenkt å bruke den i 2 år, så må du jo ha 116. Ikke at jeg skjønner hvorfor du absolutt skal bruke den i 2 år. jeg foretrekker at den passer perfekt jeg. Ikke drukning i 1 år, passe et par måneder og så en evighet med for liten dress.....

Om du leser innlegget mitt, så vokser barnet veldig sakte (har ihvertfall gjort det til nå) Det betyr at klærne varer lenge, men h*n slipper å gå i for liten eller altfor stor dress.

Det var derfor vi gikk for 110 i regndress nå, den var passe. Men om Reima er mindre i str, går vi for 116.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...