Gå til innhold

Noen som har vært gravide selv om testene er negative i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle, når fant du ut at du var gravid. Kan man være 6 - 8 uker uten at tester slår ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok TO tester me ett lite mellomrom som var negativ, gikk 17 uker før den positive kom...

Skrevet
Jeg tok TO tester me ett lite mellomrom som var negativ, gikk 17 uker før den positive kom...

Hadde du ingen mistanker, symptomer før 17 uker heller?

Skrevet

Bare i begynnelsen å det var da jeg tok to tester, sikkert med noen ukers mellomrom. Så slo jeg det fra meg, helt til jeg begynte å føle meg tykk ;) Tenkte jeg umulig kunne ha spist såå mye i det siste :)

Skrevet
Bare i begynnelsen å det var da jeg tok to tester, sikkert med noen ukers mellomrom. Så slo jeg det fra meg, helt til jeg begynte å føle meg tykk ;) Tenkte jeg umulig kunne ha spist såå mye i det siste :)

Hmmm, gir meg litt håp dette

Skrevet

Ja, neste gang blir det kjøpt inn mange tester isåfall, fra forskjellige merker :)

Skrevet

Jeg har bare brukt strimler fra billig tester, skal jo være 99% sikre. Men nå blir det clearblue i morra.

Skrevet
Jeg har bare brukt strimler fra billig tester, skal jo være 99% sikre. Men nå blir det clearblue i morra.

Var altså HI

Skrevet

Ja, skjedde hos meg med førstemann.. jeg hadde siste mens i desember (midten, tror jeg), og fikk ikke positiv test før i slutten av januar/begynnelsen av februar.

Da hadde jeg tatt noen tester hjemme, samt hos lege, som alle var negative.

Skrevet
Ja, skjedde hos meg med førstemann.. jeg hadde siste mens i desember (midten, tror jeg), og fikk ikke positiv test før i slutten av januar/begynnelsen av februar. Da hadde jeg tatt noen tester hjemme, samt hos lege, som alle var negative.

Hadde du noen symptomer?

HI

Skrevet

Ble veldig kvalm etterhvert, men husker ikke helt når det begynte (tror det tok noen uker).. Utenom det så hadde jeg ingen symptomer som jeg tenkte over på det tidspunktet hvertfall ;)

Skrevet
Ble veldig kvalm etterhvert, men husker ikke helt når det begynte (tror det tok noen uker).. Utenom det så hadde jeg ingen symptomer som jeg tenkte over på det tidspunktet hvertfall ;)

Da var du 7 - 8 uker ca når du fant det ut da? Hadde du mensen?

HI

Skrevet

Husker ikke hvor langt jeg var på vei, men hadde ikke mensen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...