Gå til innhold

Hvordan profilbilde har dere på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deg selv, deg og din kjære, et husdyr, barna eller noe helt annet?

Jeg har av meg selv og barna sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et merkelig bilde av katten vår.

Skrevet

Har av meg selv, det er jo min profil.

Skrevet

UL-bildet akkurat nå :)

Skrevet

Har av meg selv. Vil egentlig bytte til et bedre et, men er så lite fotogen at det er umulig å finne et fint et.

Skrevet

Smilande og fornøgd ansiktsbilde tatt foran Grand Canyon på bryllupsreisen. (før eg blei gravid og feit) :-)

Skrevet

Akkurat nå har jeg av meg og dama til bror min, på fjelltur i sirdalsheiene:)

Ellers pleier jeg ha av meg selv, meg og hunden, meg og venner, eller meg og datteren min.

Skrevet

Kun meg selv, smilende sommerbilde, og det eneste som ble noenlunne godkjent ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt vitsen med å ha bilde av katten eller barnet som profilbilde. Er ikke litt av vitsen med det bilde at om man lurer på om akkurat den Lene Olsen er din gamle venninne - og så ser man på bildet at det er det jammen :)

Bilder av barn, katt og gullfisk kan man jo ha som forsidebilde eller hva det heter :)

Men det er jo bare min mening da. Og svaret på spørsmålet ditt er jo da at jeg har bilde av meg selv :P

Skrevet

Bilde av meg selv. Ligger på en gressplen, ser bare annsiktet mitt, men er veldig fornøyd med bildet:)

Skrevet

Vil ikke ha bilde av barna som forsidebilde, siden det er offentlige bilder alle kan laste ned. Akkurat nå har jeg en barnetegning som profilbilde, men varierer litt mellom bilder av bare meg selv eller sammen med barna. Er´e så nøye a?

Skrevet

HVILKET, eventuelt HVA SLAGS, profilbilde har dere på facebook. Ikke hvordan. Du hører jo at det er feil ordbruk hvis du sier det høyt for deg selv!

Skrevet

Har av trynet mitt ;) Ellers har jeg hatt av meg og datteren min :)

Gjest Filifjonka
Skrevet
Jeg skjønner ikke helt vitsen med å ha bilde av katten eller barnet som profilbilde. Er ikke litt av vitsen med det bilde at om man lurer på om akkurat den Lene Olsen er din gamle venninne - og så ser man på bildet at det er det jammen :) Bilder av barn, katt og gullfisk kan man jo ha som forsidebilde eller hva det heter :) Men det er jo bare min mening da. Og svaret på spørsmålet ditt er jo da at jeg har bilde av meg selv :P

Ikke nødvendigvis. Jeg har "funnet igjen" en del gamle skolevenner opp gjennom årene, og noen av dem hadde jeg ærlig talt ikke kjent igjen hvis jeg hadde møtt dem på gata ;) . Med en annen hårfrisyre og -farge enn man hadde for 25 år siden (ja, jeg er såå gammel) og en annen vekt og en annen klesstil så blir man temmelig forandret.

Når det er sagt: Jeg har bilde av meg selv og to av dyrene våre.

Skrevet

Har bilde av meg og en katt :) Bytter litt på, men de fleste bildene av meg selv er tatt fra før jeg fikk barn. Merkelig nok finnes det nesten bare bilder av guttungen etter at han kom til. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...