Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #1 Skrevet 27. august 2012 Tror det kan bli et intr program. Har lest flere debatter her inne hvor det skrikes opp om at en syr puter under armene på barna, og at en ikke lar de bli selvstendige. Jeg tror at mange glemmer i denne debatten at alt tilrettelegges etter de voksnes behov og premisser.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #2 Skrevet 27. august 2012 Tror det kan bli et intr program. Har lest flere debatter her inne hvor det skrikes opp om at en syr puter under armene på barna, og at en ikke lar de bli selvstendige. Jeg tror at mange glemmer i denne debatten at alt tilrettelegges etter de voksnes behov og premisser. Det skulle stå "Polstret BARNDOM"
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 27. august 2012 #3 Skrevet 27. august 2012 Takk for tips, da skal jeg snart skru på tven
Mamma4livet Skrevet 27. august 2012 #4 Skrevet 27. august 2012 Takk for tips! Da er programmet satt på opptak.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #5 Skrevet 27. august 2012 Takk! Syns det var veldig interresant jeg. Både forsøkene som var gjort med frilek vs null frilek og også forskerenes synspunkt på adhd "epidemien" som syns pågå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå